![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Hj mukaan tottakai sitä varten että sizukia veetään narun perässä ![]() [/QUOTE]Eiku toistepäin
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Ajopäivä meni ihan hyvin lukuun ottamatta sitä että ennen metsään pääsyä alamäessä hyppäsi kytkin vaijeri irti kun oli unohtunut kiristää Noh oltiin jo kääntymässä metsään ja valon kehys oli tipahtanut siihen tielle. ajeltiin muutama tunti ja oltiin jumissakin ja kävin sillein että raidetanko Naps poikki. Onneks masa asui lähellä ja hitsattiiin lyötiin putki päälle ja hitsattiin kiinni. Oltiin jo lähdössä päästiin metsästä pois niin Takajousien riipukkeet kääntyivät ylös ja tänään tein uudet ja laitoin paikoilleen.
__________________
Toyota sen olla pitää vaikka nyt suzuki onkin ![]()
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Vakiomallinen raidetanko ei metässä kestä, on liian ohutta tavaraa. Sama juttu ohjausvarren kanssa.
Ja ennen kuin palstan poliisi ehtii jälleen mainita, ohjauksen osia ei saa hitsata ![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Ohjausvarren vahvistin halkaisemalla sopivan putken ja hitsasin sen siihen päälle. Ei tarvinnu laittomuuksiin yhtyä
__________________
www.OFFROADOULU.com |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Ohjausvartta oli pakko jatkaa että saa renkaat kääntymään maksimit ja raidetanko napsahti poikki niin vahvistettiin siinä samalla
__________________
Toyota sen olla pitää vaikka nyt suzuki onkin ![]()
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Eikö sektorivartta voiny hypäyttää boorilla? Sama vaikutus kuin ohjausvarren pituudenmuutoksella.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
|
#7
|
|||
|
|||
|
https://www.ebay.co.uk/itm/JAPANPART...CuZ:rk:49:pf:0
Mä tilasin tommosen ja tein ainesputkesta tukevammat tangot.Tossa vasenkätinen kierre kuten alkuperäisen säätöpalassa |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Ainakin vanhemman Omegan simpukassa on leveä ura 90° välein. Sektorivarressa on yks leveä hammas. Menee viilahommiksi, että saa yhden hampaan verran käännettyä.
__________________
~~~~~~~~~~~~~~~~ Finnish Jeep Drivers' Club ~~~~~~~~~~~~~~~~ Suzuki 4x4 Club Finland ~~~~~~~~~~~~~~~~ Offiblogi: Tarinoita tosia Suzukeista Suzuki tarinoita: Pääosassa SJ413 avo Suzuki sivut: Paljon juttuja ja vielä enemmän kuvia |
![]() |
| Luokat |
| off-road, ruoste, suzuki, suzuki sj410, tsl |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HJ:tä kuntoon | hjvaltzu | Maasturiprojektit | 42 | 14.02.2013 16:32 |
| kierre kuntoon? | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.05.2006 12:51 | |
| Bj etuakseli kuntoon | Jull | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 15.10.2005 19:21 |
| kulmat kuntoon? | isojii | Vuosimallit 1968-1982 | 1 | 30.07.2004 08:41 |
| perutusvalot kuntoon | Vuosimallit 1984-1996 | 1 | 04.06.2003 06:30 | |