![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Tämän ohjeen mukaan mentiin. Full Load - clockwise to increase fuel.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Meneekö kaasu vivuston puolesta pohjaan / täysille ??
Muuttuikl tyhjäkäynti ollenkaan syöttöä ruuvatessa ? Ettei nyt kuitenkin käännetty väärästä ruuvista, kun jotenkin mäkin muisteleisin että syöttöruuvin avaaminen lisäis syöttöä rivipumpussa ...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tämän ohjeen perusteella on ruuvattu aika monia:
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Vipu pitäisi mennä riittävän syvälle. Siellä alkaa sisäisesti joku ahdistamaan tietyssä kohtaa, menee lähelle sitä. Ulkoinen rajoitinruuvi ei ole paikallaan.
Tyhjäkäynti ei muuttunut. Sitä ihmettelin jo säätäessä. Ruuvi on parin ohjeen mukaan tuo, mutta toisessa ei tainnut lukea suuntaa. Uudemmassa vaparin pumpussa, kuten myös 60X koneiden pumpuissa avaaminen lisää syöttöä. Niissä syöttöruuvi on vasemmalla alhaalla kuten tuossa kuvassa, mutta tuo MW-pumppu on kokonaan erilainen. Sellainenki uudempiki pumppu kyllä löytyy jos ei tuota saada toimimaan. Ja sen tyyppistä olen onnistuneesti säätänytkin. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Tuossa vielä liitteenä kuva MW-pumpun perästä.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Ja vaikka dyno jotain muuta sanoikin, niin perstuntumalla voimaa tuli hieman lisää. Kulutuskin tuntuu nousseen.. se voi kyllä johtua talvidieselistäkin.
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Tuuttasin etukardaanin liukuun (W460) enemmän rasvaa kuin ohje määrää. Pitääkö huolestua vai poistuuko luonnollista kautta?
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Sain viimeinkin Geen ilmanoton väkerrettyä. Huohottimen letkut vielä vaihdan, nyt käytin niitä mitä hyllystä löytyi.
|
#11
|
|||
|
|||
![]()
Tämä on uudempaan M-pumppuun. OM617A:ssa on MW.
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
Pitäis Geehen hommata uudet vanteet, kun nykyisissä on vähän pystyheittoa. Nykyiset vanteet on 7X15 et23 alumiiniset. Samoilla spekseillä ei juuri tunnu olevan tarjontaa, lähinnä on varmaan nuo http://www.offroadtarvike.fi/verkkok...iew/142836/152
Eli TML 8X15 et15 peltiset. Onko hyvää tai huonoa sanottavaa? Noita kattelin myös, mutta tuolla lukee ettei sovi ilman speiceriä https://korjaushuolto.fi/4x4-tarvikk...o-5x130-Et--25 Onko tietoa mikä ahdistaa? Onko muita vaihtoehtoja? Enempää ei tarttis levittää, mutta sisäänpäinkään ei juuri kestä mennä. Hieman piti nuillakin kääntämistä rajoittaa, kun osui rengas tukivarteen. Renkaat on kokoa 35x12,5 ja auto on -91 W463. |
![]() |
Luokat |
mercedes, mersu |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Räjäytyskuvia mersusta | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 23.06.2015 07:30 |
Huomio!!! Kaikki metsästystä/ammuntaa harrastavat offroad miehet ja naiset!!!! | TOPPAHOUSU | Chit-Chat | 87 | 26.11.2008 14:00 |
Mersusta loppuu joustot! | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.02.2008 20:41 |
Mersusta huoltoauto | MakeH | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.04.2006 17:24 |
Mersusta | Masi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.11.2005 18:07 |