![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Takana tulee tuo haitarikumi ylöspäin. Eli ylhäällä on pelkkä kumipusla.
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä Volvo projektia täällä Pientila Facebook |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Joo puslat määrää asennuksen, aika monilla ne vaan näyttää olevan gummi alhaalla.
Sen kolmannen iskarin jollaista en edes tilannut, saisi asennttua mielestäni oikein, eli kumi alas ja vesireiät on kumin alapäässä. Masennan ne niinkuin ne sinne menee ja teen pari reikää siihen gummin alapäähän ettei vesi jää sisään jos sitä sinne pääsee... |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Noin päi ne minullakin on. Haitarikumit puuttuu..
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä Volvo projektia täällä Pientila Facebook |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Ok, sitten ne kuuluu niin. Kiitti!
Ne 5125 series näyttäät tulevan toisinpäin, jotka oli jotain jo poistuneita malleja, Amerikan pojilla on vissiin niitä joista ne foorumeilla puhuu. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Älkääs nyt puhuko jyvistä ja akanoista, iskareita on erilaisia. Monotube ja twin tube iskarit asennetaan monesti eripäin, ja lisäksi on vielä valmistajakohtaisia eroja.
Bilsteinin iskarit käytännössä poikkeuksetta (Bilsteinin oman ohjeituksen mukaisesti) aina niin, ettå kun iskari on asennettu niin teksti jää oikeinpäin. Esim. omat Bilsteinit edessä ja takana on niin, että männänvarsi on alaspäin. Molemmat on oikein asennettu, takana on 5100- sarjalaiset ja edessä 7100- sarjalaiset.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Joo en nähnyt tuota kuvaa kuin kirjoittamisen jälkeen, Machistin iskarit ei ollutkaan Pilsteenit niin niissä asennus voi olla toisinpäin...
Noissa mun 5100 menee nyt darrat ja meistetyt tekstit ylösalaisin kun joudun puslien takia laittamaan ne "ylösalaisin". Forumeilla puhuvat että nuo 5100 monotube vehkeet voi asentaa kuinkapäin vaan ja silti ne toimii. Laiten iskarit paikolleen ja kysyn vielä Bilstenin setältä että miten ne heidän mielestä kuuluisi olla, senverran ihmetyttää koko homma... |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kutne todettua, niin Bilsteinin oman ohjeistuksen mukaan tekstit pitäisi olla "oikeinpäin". Puslat on helppo vaihtaa oikein, jos ne on jostain syystä väärin asennettu.
Omat 5100- sarjalaiset kun tilasin, niin niissä kyllä piti laittaa puslat itse paikalleen. Ja niitä kumeja en edes asentanut, en edessä enkä takana. Ei niistä oikein ole mitään hyötyä.. ![]() Mutta sinällään etenkin lisäsäiliöttömän monotube- iskarin pitäisi toimia ihan kumminpäin vain, koska iskarissa on nimensä mukaisesti vain yksi säiliö. Iskarin näkyvä varsi liikuttaa vaimennusmäntää pääsäiliön sisällä öljyssä, ja kaasu on erotettuna öljystä kelluvalla tiiviillä männällä -> öljy ja kaasu ei mene sekaisin. Sen takia monotube- iskari toimii missä vain asennossa.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 6 (0 jäsentä and 6 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 | Jeeep | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 02.02.2012 21:06 |
M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.03.2008 13:40 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
M: Jeep Grand Cherokee | O/M/V Muut | 1 | 01.11.2005 19:27 |