![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Siirtopumppu oli sökö Kiitos lepalle
|
|
|
|||
|
|||
|
Töötin kontaktinappi on kulunut loppuun. Mahtaako pienen messinkinapin lisäys tinaamalla kestää vai tekeekö siinä turhaa työtä? Saako marmorilta uusia?
|
|
|
|||
|
|||
|
Miksihän mulla on mielikuva jossa tein pienoiskiväärin hylsystä sen osan. En edes muista että mihin autoon. Oisko ollu 100A datsuniin?
|
|
|
|||
|
|||
|
Mulla oli muutamia vuosia sitten hävitetyssä hoojiissa se töötin naula viittä vaille loppu, otti vain joissain ratin asennoissa kontaktia. Sain jatkettua sen elinkaarta laittamalla jotain paperia sinne ratin kontaktikehän alle sopiviin paikkoihin ja vähän kuparirasvaa pintaan ja se toimi vuosia
![]() Mulle on jäänyt jotenkin sellainen muistikuva, että kyseistä osaa olisi saattanut jopa saada marmoriltakin, tai ainakin jostain?
|
|||
|
|||
|
Kaveri soitti kertoen hänellä mahdollisesti olevasta nappulasta. Tutkii huomenna tallilla. Nyt toimii kun kampesin kehää ulospäin ruuvimeisselillä. Jos nappulaa ei löydy niin tuo piekkarin hylsy kuulostaa aika pätevältä konstilta. Tosin puuttuu se piekkari ja hylsy.
|
|
|
||||
|
||||
|
Marmorilta uus tappi n.12€.
|
|||
|
|||
|
Tulossa on
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Discovery topic | Heguli | Chit-Chat | 266 | 21.08.2025 08:39 |
| Huutonet Topic | psychobilly | Linkit | 15 | 03.03.2016 22:38 |
| Syntymäpäiväonnittelu -topic | Skorpioni | Chit-Chat | 116 | 02.03.2014 18:32 |
| Flippikeula topic | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 03.12.2007 21:37 |