Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 20.03.2005, 06:23
puikkis:n Avatar
puikkis puikkis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.10.04
Sijainti: Helsinki, .
Viestit: 157
Perusasetus

Stall-speed on täysin verrattavissa kovalaatikkoisen auton kytkimen kiinni ottamiseen. "1800-2200 indyllä et saa mitään irti" ???? Miten sitten kovalaatikkoisesta autosta saa mitään irti???

3000 kelloon ja kytkin ylös kyllä hyökkää. Eli matala stalspeed ottaa kinni aikaisemmin, mutta sen jälkeen on vielä koneessa varaa aika paljon. Offi käyttöön varmasti olis sopiva melko matala, ja täytyy kuitenkin muistaa se, että stalspeedin jälkeenkin luistoprosentti on melko korkea, vauhdista riippuen 5-20%.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
3b+automaatti LINNA Tekniikka & Jutustelu 0 24.12.2007 23:06
M: V8 + automaatti las-c O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 11 15.12.2006 19:31
th-200 automaatti Humu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 14.03.2006 21:27
O: 258 + automaatti Jyri O/M/V Muut 1 28.09.2004 17:39
automaatti vai... Lars Cooking & Food 13 02.07.2003 09:42


Sivu luotu: 09:20 (GMT +2).