![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
|||
|
|||
![]() Kytkinkoppa pitää irroittaa Moottorista
ja tuo k.o remppa lienee helpoin tehdä pudottamalla vaihteisto alas....
Siis irroitetaan molemmat kardaanit, kytkimen työsylinteri, sähköjohdot, alipaineletkut ja jakolaatikon keppi. Päälaatikon vaihdekeppi lähtee irti, kun purkaa kepin juuren näkösälle: (En ole reiluun 10v ottanut keppiä irti, ja minun muisti on huono) Ulkomuistista: se (päälaatikon) keppiä paikoillaan pitävä pellistä prässätty "kuppi" irtoaa kahdella isolla miinus meisselillä: - vaihdekeppi painetaan alas, ja tuota peltihärpäkettä painetaan alas "muutama milli", ja kierretään n. 15 astetta, niin vaihdekeppi lähtee nostamalla pois... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj 61 vauhtipyörän kiristysmomentti | upi_268 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.08.2015 15:33 |
HJ61 momentti kysymys? | jussinhj61 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.08.2011 23:03 |
Vauhtipyörän speiseri | hpotteri | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 30.01.2011 04:43 |
2- LT ja 2-LT2 vauhtipyörän erot | alticity | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.10.2010 12:40 |
Vauhtipyörän jouset palasina.. | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 28.07.2004 11:11 |