Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 21.10.2018, 00:25
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Kytkinkoppa pitää irroittaa Moottorista


ja tuo k.o remppa lienee helpoin tehdä pudottamalla vaihteisto alas....

Siis irroitetaan molemmat kardaanit, kytkimen työsylinteri, sähköjohdot, alipaineletkut ja jakolaatikon keppi.
Päälaatikon vaihdekeppi lähtee irti, kun purkaa kepin juuren näkösälle:
(En ole reiluun 10v ottanut keppiä irti, ja minun muisti on huono)
Ulkomuistista: se (päälaatikon) keppiä paikoillaan pitävä pellistä prässätty "kuppi" irtoaa kahdella isolla miinus meisselillä:
- vaihdekeppi painetaan alas, ja tuota peltihärpäkettä painetaan alas "muutama milli", ja kierretään n. 15 astetta, niin vaihdekeppi lähtee nostamalla pois...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj 61 vauhtipyörän kiristysmomentti upi_268 Tekniikka & Jutustelu 1 16.08.2015 15:33
HJ61 momentti kysymys? jussinhj61 Tekniikka & Jutustelu 2 09.08.2011 23:03
Vauhtipyörän speiseri hpotteri Tekniikka & Jutustelu 9 30.01.2011 04:43
2- LT ja 2-LT2 vauhtipyörän erot alticity Tekniikka & Jutustelu 2 21.10.2010 12:40
Vauhtipyörän jouset palasina.. Tekniikka & Jutustelu 9 28.07.2004 11:11


Sivu luotu: 07:12 (GMT +2).