![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||||||||
|
||||||||||
![]() kommentoin vähä ![]() Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
![]() Ei tuo katto näytä kuvissa ollenka pahalta, vissiinki on ollu tapana kuljettaa pitkää tavaraa laittamalla se nojalleen suoraan kattoa vasten. Itse hakkasin vastaavaa kuuppaa yhden ehtoon lähinnä kaikilla työkaluilla missä vaan oli varsi. Siitä oli muodostunu epä rooverimainen rakenne, koska siellä pysy vesi paikallaan. Ei valunnu edes kuskin niskaan eikä kenkään, eiku se olikin kytkinneste, menee aina sekasin nää ![]() Mitä tuolla ulosotossa muuten on ollu, suora pitkä akseli, onko peräti suunnanvaihdin ja boori akseli villeille sovelluksille ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Iso peukku! Hyvä meininki.
|
|
|||
|
|||
![]() Asiaa.
Asiaa!
Onko tuon historiasta mitään tietoa? Missähän käytössä on ollut jos on alunperin punainen ja diesel? Paloautot yleensä bensakoneisia? |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Historiasta on tiedossa, että on ollut saman omistajan hallussa 80-luvusta 2000-luvun alkuun, jonka jälkeen myynyt seuraavalle, joka ei ole tehny autolle muuta kuin seisottanut. Auto on ollut sininen, mutta maalattu ilman suurempia pohjien tekoa punaiseksi. Ei ole carmichael paloauto, vaan ihan normi pick-up. Ei puhuttu kyllä puskurista mitään leimalla. Puskuri kyllä löytyy, mutta vaatii vielä hieman suoristelua ennen asennusta. |
|
|||
|
|||
![]()
Suunnanvaihdinta ei ole, mutta booriakseli löytyy. Vastaava kuin traktoreissa. Ei muuta kuin klapikone perään. Itse olen harkinnut hydraulipumppua tilalle
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään land rover series 1 | boozer | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 17.04.2012 06:39 |
Myyty Land Rover Series 1 -56 | Racingrabbit | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 06.06.2011 07:08 |
Ostetaan Series Land Rover | Racingrabbit | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 09.06.2008 09:36 |
Land Rover Series III | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 14.12.2005 09:03 | |
M land rover series IIa -70 109 | jamezz | O/M/V Muut | 2 | 13.03.2005 23:22 |