Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 03.10.2018, 12:52
kenni_ kenni_ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.06.04
Sijainti: Suur-kangasalan kaupunki >=(
Viestit: 481
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja angrynerd Näytä viesti
täällä tötteröhattujen jutustelua..

Kyllä tasapainoakselilla on ihan tarkoitus ja eikä kannata jättää pois pyörimästä.
+1

Ei mitään järkee jättää pois jos kone on kunnossa.
4D56 moottori kärsii ihan turhaan huonosta jakopään maineesta, kun ei oo tajuttu/haluttu vaihtaa myös tasapainoakseleiden hihnaa.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikaelt Näytä viesti
Offikamppeissa on heitetty aina mäkeen remmit, koska herkkä hajoamaan ja huonolla tuurilla vie sitten jakoremmin mukanaan ja venttiilit...ja kannen yms.

Miten se on herkempi hajoomaan kun jakopään hihna?

Sen kyllä allekirjotan että jos jako hyppää ajossa niin melki selvä tulee kyllä koneesta.
Tai ainakaan me ei olla niitä alettu korjaamaan.

Viimeksi muokannut kenni_ : 03.10.2018 12:55
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajero remontti jakopää kokonaan hit100 Tekniikka & Jutustelu 1 28.07.2011 14:17
hdj 80 jakopää _jOhE_ Tekniikka & Jutustelu 1 26.07.2011 14:09
2lt jakopää? RIPAX Tekniikka & Jutustelu 3 20.11.2010 13:38
Mazdan jakopää metsästäjä Chit-Chat 1 21.01.2007 15:42
AMC 360 jakopää sjeeppi Tekniikka & Jutustelu 4 06.07.2005 16:51


Sivu luotu: 20:42 (GMT +2).