![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
Mysteerivipu
Lainaus:
|
|
#2
|
||||
|
||||
Etuakselin öljyt
Näköjään tämän vehkeen huollossa joka homma on hankala. Etuakselin öljyproppu pitää kirjaimellisesti avata persläven kautta (pohjapanssarissa oleva 50mm reikä). Ohjausvarsi estää helpon pääsyn proppuun missä on 10mm sisäkuusio hole. No proppu aukes lopulta ja 4l vetoisesta akselista tuli 5l tollasta emulsiota. Tämähän on ihan offroad vehkeen huoltoa.
|
|
#3
|
||||
|
||||
James52D-4 0-hommia
Välillä pitää tehdä terapiahommiakin. Tässä pari projektia.
Jonkun sattuman kautta koneen hytistä lodjun pohjalta löytyi puuttuva ratin keskiö. Ollu alunperin kiinni jonkunlaisella sovitteella. Kotimatkalla käväisi "3-D ukon" juttusilla ja tämä ongelma ratkesi siinä. Koneessa on hieno radio, mutta antennipiiska puuttui. Edellinen omistaja oli jo aikonut korjata asian kun hytin lodjusta löytyi pussissa oleva uusi Biltema antennspröt. Oli vaan M6 kierteellä kun vanhassa istukassa paljon suurempi joku tuuma-kierre. Reikä, kierteet, M6ruuvin pätkä ja adapteri valmis. Nyt vanha Philips taas laulaa. Välillä kivoja tällaset sisähommat.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Sillä ymmärtääkseni vain rajoitetaan öljyn virtausta eli liikkeet hidastuu tai rauhoittuu. Miten haluaa ajatella. Tosin tällöin myös öljyt lämpiää tehokkaasti. Ite olen pitänyt aina auki asennossa. Tasauspyörästönlukon kanssa ole varovainen. Kerran itse polkaisin lukon päälle ja sitten se olikin lukossa n. puolivuotta kunnes purin taka-akselia niin paljon, että sain lukon sitä kautta kytkettyä pois.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Tässä oma kone. Ollut nyt 8-vuotta. Jarrut pitäisi tähän kanssa tehdä nyt jarruton. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Painaako tommonen tosiaan yli 9 tonnia? On c20 länkkäriin verrattuna söpömmän näkönen ja sen pitäs olla 9 tonnin kantturoissa.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Ei tosta painosta oikein varmaa tietoa löydy. Jostain brosyyristä tarttu tuo 9+ tonnia. Mulla on kaksi eri versiota ohjekirjasta. Toisessa on 7800kg 4-veto ja toisessa kaivurikuormaaja 7741kg kokonaispainon kohta tyhjä. Ei ole sanottu onko kuiva, vai märkäpainoja. Rekisteriotteessa suurin sallittu kokonaismassa 12400kg. Kertokoon joku jos on parempaa tietoa.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Tässä oma kone. Ollut nyt 8-vuotta. Jarrut pitäisi tähän kanssa tehdä nyt jarruton.[/QUOTE]
Meneekö polkimet pohjaan ja jarrunestetankki tyhjä vai onko muu vika? Näköjää 5-vaihteinen tuo sinun peli. Jaksaako vitosella nousta minkäänlaista mäkeä? |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Näköjää 5-vaihteinen tuo sinun peli. Jaksaako vitosella nousta minkäänlaista mäkeä?[/QUOTE] Juuri nou ominaisuudet säiliö tyhjä ja polkimet täysin veltot. 5-vaihde ainoastaan alamäkeen. Voimaa koneeseen tuli reilusti kun vaihdoin ruiskupumpun uuteen. Kansipahvi täytyisi tarkistaa kun siirto ajossa tahtoo lämmöt nousta. Työkierroksilla voi kaivaa vaikka kokopäivän ilman ongelmia mutta tiellä lämpenee todella nopeasti. Oma veikkaukseni painosta on n.8,5t. |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kokemuksia kaivataan Suzuki grand vitarasta. | GrapL | Chit-Chat | 2 | 28.04.2017 08:32 |
| Aga tig neuvoja kaivataan. | Pecos | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.03.2007 18:28 |
| Kokemuksia Super Swamper LTB:stä kaivataan | okkiM | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 07.08.2006 19:08 |
| Vinkkejä / kokemuksia kaivataan | ttimonen | Tekniikka & Jutustelu | 71 | 11.09.2005 10:15 |
| Kokemuksia offimiehiltä kaivataan : PMR puhelimet! | Hujane | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 03.11.2004 20:03 |