Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.09.2018, 22:21
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Vian selvittämiseksi:


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja savustin Näytä viesti
Onko vika Fuel control boksissa vai missä kun savuttaa putkentäydeltä pikimustaa yli 2t kierroksen aivan kun työntäisi pakkosyötön päälle,Boksin vaihto auttoi savutukseen mutta teho puuttui,lisäsin 1/4 osa kierrosta syöttöä silloin alkoi taas savuttamaan pikimustaa sen minkä putkesta sopii eikä meinannut sammua.Syöttöä takaisin pienemmälle 1/8 osa kierrosta ja savu loppui ja sammuu heti mutta tehoton,Mielenkiintoinen asia kun koskee syöttöruuviin niin vaikuttaa noin paljon ellei sitten virran kanssa ole jotain tekemistä jos näin on niin onko kellään taatusti ehjää boksia tai muita hyviä ideoita 2H vapariin vm-85 .
Ota se edic:n tanko irti, niin selviää johtuuko savutus pakkosyötöstä. (minulla oli kerran vm.80 hj-60:ssä ongelma, että joskus veti hyvin, mutta savutti erityisesti isommalla kaasulla, ja sitten kun sammutti kahvin ajaksi, niin ei savuttanut, mutta ei vetänytkään.... syyksi paljastui edic-(se "vinkkarinmoottorin") pumpun päällä, jumitti se nivel kuivuuttaan/ruostettaan
-Siis jätti pakkosyötön päälle starttauksen jälkeen. (hj-60 vetää pakkosyötön päälle aina startatessa)
p.s jos edic:n tanko on irti, niin ei sammu avaimesta... ikävä yllätys, jos lähtee ajamaan esim. sen jälkeen, kun on ottanut virta-avaimen pois esim. sen takia että on pitänyt saada takaluukku auki (menee rattilukkoon kun sattuu ratti sopivaan asentoon)

Jos pumpun "kaasukalvo" on rikki, niin silloin savuttaa/kitkuaa tyhjäkäynnillä, ei kaasu pohjassa isoilla kierroksilla.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.09.2018, 06:03
savustin savustin ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.04.12
Sijainti: kaukana
Viestit: 681
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Ota se edic:n tanko irti, niin selviää johtuuko savutus pakkosyötöstä. (minulla oli kerran vm.80 hj-60:ssä ongelma, että joskus veti hyvin, mutta savutti erityisesti isommalla kaasulla, ja sitten kun sammutti kahvin ajaksi, niin ei savuttanut, mutta ei vetänytkään.... syyksi paljastui edic-(se "vinkkarinmoottorin") pumpun päällä, jumitti se nivel kuivuuttaan/ruostettaan
-Siis jätti pakkosyötön päälle starttauksen jälkeen. (hj-60 vetää pakkosyötön päälle aina startatessa)
p.s jos edic:n tanko on irti, niin ei sammu avaimesta... ikävä yllätys, jos lähtee ajamaan esim. sen jälkeen, kun on ottanut virta-avaimen pois esim. sen takia että on pitänyt saada takaluukku auki (menee rattilukkoon kun sattuu ratti sopivaan asentoon)

Jos pumpun "kaasukalvo" on rikki, niin silloin savuttaa/kitkuaa tyhjäkäynnillä, ei kaasu pohjassa isoilla kierroksilla.
Aivan samat oireet tässäkin on, edic moottorin käytin osina eikä sieltä
löytynyt mitään vikaa.Paikallaan kun polkee niin syöttötanko pysyy paikallaan keskiasennossa eikä savuta mutta kun lähtee tienpäälle savusakenee,Kyllä kalvossa jotain outoa on kun kalvon ulompi peltirengas on kuoren välissä aivan kun olisi liian iso ja varaosa autossa peltirengas on kotelon sisäpuolella.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Discovery topic Heguli Chit-Chat 266 21.08.2025 08:39
Huutonet Topic psychobilly Linkit 15 03.03.2016 22:38
Syntymäpäiväonnittelu -topic Skorpioni Chit-Chat 116 02.03.2014 18:32
Flippikeula topic Repro Tekniikka & Jutustelu 14 03.12.2007 21:37


Sivu luotu: 14:11 (GMT +2).