![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() C20:n on yheksän tonnin kieppeillä ja siitä muuten oli rinnakkaismalli jameksena.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Noita 9000 valmetteja ja muita ihmetellessä kuulin niillä ammatikseen töitä tehneiltä varaosien saatavuuden olevan liki nolla, ja jos jotain löytyy, niin hinnat on tähtitieteellisiä.
Kannattaa varmaan katella jotain isoille markkinoille tehtyjä malleja, joihin saa vielä edullisesti varaosia jälkituotantona. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ootko tuolta katsonut?
Www.kaivinkoneet.com |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos linkistä. Satunnaisia topikkeja tullut eteen, mutta en ole tolla saitilla enempää vielä surffaillut.
"Tyhmyyskin on tullut tehtyä" ja ostettua James 52-D 4 kone. Alkavalla viikolla pitäisi saada kuljetettua puuhamaahan. |
#5
|
||||
|
||||
![]() James 54-D4 projekti
Kokemustopikki muuttui omakohtaisiksi kokemuksiksi.
![]() Tollanen James 52D-4 tuli hommattua. Saapui taloon näyttävästi vähän niinku isommatkin poijaat! Kaivurijutuille olisi tietysti omatkin fooruminsa, mutta jatkan tätä topikkia remontti sun muilla kokemuksilla kun tämä offipalsta on se "kotifoorumi". |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Siistikuntoisen yksilön olet näiden kuvien perusteella löytänyt.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() James 52D-4 vaikeudet alkoivat heti
Ostaessa oli tiedossa, että kone on käytännössä jarruton. Mikä ei ollut tiedossa oli sen hyytyminen ajossa kun pidempää koeajoa ei tehty. Hyyty heti ensimmäisen mäen jälkeen eikä jaksanu kulkea kun ykkösellä ja silläkin aika rauhallisesti. Lumikuuppa piti hakea purkupaikalta vanhalla Sarah rouvalle (MF50B).
Vähän "paska löysty" kun olin foorumeilta lukenut muunnin- ja kytkinongelmista. Vaihdelootan painemittari kuitenkin näytti kaikenaikaa 20bar ja ylikin lukemia. ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() James 52D4 ensimmäinen vika löytyi
Huonosti nukutun yön jälkeen aivot oli kuitenkin jotenkin jäsentäneet ajossa tehdyt havainnot:
- kierrokset ei karannu, ei vaan jaksanu mennä - ei lykänny mustaa vaikka kuinka polki - osakaasulla tuntui ihan terveeltä, osakaasulla ei tietenkään mennä isommilla vaihteilla eikä mäkiä ylös. Eli ei oikein vaikuttanu luistavilta kytkimiltä tai väsähtäneeltä muuntimelta. Perkins piru ei vaan saanu soppaa. Siirtopumppu ja filtteri auki ja syytä ei tarvinnu enää hakea. En ole ennen nähny noin tukossa olevaa suodatinta. Tossa kun tankit on runkopalkeissa niin ruosteslagista ei näytä olevan puutetta. Toi musta mönjä sisältää kyllä muutakin tuntematonta ainetta. Pumpun putsaus ja uusi filtteri paikalleen ja voima palasi. ![]() Tässä koneessa jokainen huolto-operaatio tuntuu olevan "umpisuolen leikkaus persläven kautta". Suodatintakaan ei saanu paikalleen ennenkuin sen teippas yhdeksi paketiksi jotta pystyi tunkemaan paikalleen. Ollu näköjään "minimi huoltosopimus" tässä koneessa! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kokemuksia kaivataan Suzuki grand vitarasta. | GrapL | Chit-Chat | 2 | 28.04.2017 08:32 |
Aga tig neuvoja kaivataan. | Pecos | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.03.2007 18:28 |
Kokemuksia Super Swamper LTB:stä kaivataan | okkiM | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 07.08.2006 19:08 |
Vinkkejä / kokemuksia kaivataan | ttimonen | Tekniikka & Jutustelu | 71 | 11.09.2005 10:15 |
Kokemuksia offimiehiltä kaivataan : PMR puhelimet! | Hujane | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 03.11.2004 20:03 |