Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 10.08.2018, 10:22
amatyyr amatyyr ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.07.17
Sijainti: Ylivieska
Viestit: 97
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vormula77 Näytä viesti
Varmaankin on ollut puhetta aiemmin.
Kumpi on parempi vai onko väliä hankkiiko käytöautoon "teholastun" vai käykö optimoinnissa?
Lastu on ainakin halvempi, mutta tehon ja väännön lisäys maltillisempi.
Optimointi on aina parempi, koska siinä nimenomaan ensin luetaan kartta boksista ja siitä muuttamalla kirjoitetaan tehtaan kartta syöttöineen ja ahtoineen eri kierrosalueilla ja vääntöpyynnöillä uusiksi, kun taas teholastuilla yleensä ohjelmaa huijaamalla esim. jatketaan ruiskutusaikaa ja näin lisätään syöttöä hieman väkisin. Eurolla saa euron osan, niin se vain menee.


- amatyyr -
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzuki Samuraihin lisää tehoa? Samppa89 Tekniikka & Jutustelu 2 09.05.2011 14:25
Ostetaan LJ. lisää tehoa. 4X4 77 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 07.04.2011 22:27
Hiluuun lisää tehoa 2,4TD Tekniikka & Jutustelu 1 26.03.2009 11:23
Lisää tehoa laturiin amc360 Tekniikka & Jutustelu 4 22.11.2005 08:52
Lisää tehoa RJ:hin?? Tekniikka & Jutustelu 4 13.12.2004 18:09


Sivu luotu: 17:46 (GMT +2).