![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Joo, ei näköjää jaksa aina päivitellä tänne, vaikka kerkee laittaa projektia vähä eteenpäin. Tuli veivattua uudet kumit alle, saa nähä minkälaiset noi kiinan mutikat on. Helmat alkaa olemaan hitsattu, vielä pari pikku paikkaa helmakoteloitten takapuolelle. Samalla ku kävin sadepäivän tekemiseks veivaamassa kumit vanteille, tuli haettua 50x50 palkkia ja järeempää peltiä lavaa varten. Jos sen sais alotettua ja mielellää valmiiks huomenna. Jossai vaiheessa tuli latettua biltsukan lisäkaukot katolle ja hommattua 2x18w ledejä lavavaloiks (nää asentamatta, sähköt vedetty valmiiks). Samalla johonki etuviistoon ois tarkotus laittaa 48w ledit, jotka jäi yhestä projektista pyörimään nurkkiin (uudet, näillekkin vedetty sähköt valmiiks katolle). Viellä pitäs kiinitellä noi releet tonne "sähkökeskuksee" ja niputella vähä piuhoja. Ensisijaisena seuraavalle SATEETTOMALLE päivälle ois toi lavan hitsaus. Ainiin sain raidetangot vihdoin liikkelle. Väljä raidepää vaihdettu ja tankojen kaikki kierteet läträtty tervalla. Apusimpukka on ainut paikka missä on enää väljää (vähän, ei varmasti tule hylkyä leimalla). Pitäskö toi kuitenki vaihtaa? Nyt on kulmat ihan päin honkia, pitäs laittaa ainaki auraus narulla sen verra suoraa, et sais ajeltua pajalle jossa 3D suuntaus vehkeet. Ottaa samalla lappu sieltä, jos jaksais muutoskatsastaa noi renkaat, jousituksen ja mahdolliset levikkeet. Edit: ja joo, tiedän että helmojen paikat on rumat, mutta noin isoja paloja olo hankala taivutella siististi näillä vehkeillä mitä on.. ja hitsikone on joku vanha telwin jossa ei oo säätöjä iha hirveesti, aikasemmi tullu hitsailtua vaa paksumpaa tavaraa automaagi kempillä ;D selityksen makua..?
Viimeksi muokannut Tykkipekkajr : 06.08.2018 20:17 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Joopa joo.. hissukseen tehty kun keretty ja säät sallinu. Auraus linjattu narulla sen verran kohillee, että uskaltaa ajaa suuntaukseen. Yks alatukivarren camberin säätöpultti narahtanu helaan kiinni. Sitä pitäs herkistellä. Lava hitsailtu ja on jo paikallaan.
Uudet takavalot paikallaan ja kytketty, samoten lisäpitkät ja 4kpl työvaloja. Konettä käytetty aina sillon tällön ja vaihdettu öljynsuodatin, kun synteettiset pyöriny myllyssä jo n.450km+tunti pihassa pyörirttelyä. Rekisterikilpi löysi tukevamman paikan keulasta. Samalla vaihdettu rekisteritunnus vähän auton henkeen sopivammaksi ![]() Just nyt ei oo kuvia laittaa, mutta laittelen kuhan kiinnostaa räpsiä. Nii, jarrupaineen säätimen tankoa pitäs jatkaa 5cm. Jahtikausi painaa kovaa vauhtia päälle ja auto pitäs saada leimattua viimeistään ennen talvea. Leimakin menee kylmäks 11.10. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Vw Taro 4x4 vm.91.Myös vaihto | make764 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 07.10.2016 18:16 |
Poistettu VW Taro -91 2.4D | Villekaa | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 14.06.2014 06:27 |
Ostettu VW taro -91 ralliratinkeskiö | Villeri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 04.08.2009 06:19 |
VW Taro -91 muutoskatsastus 2.4 EFi -> 2,4D | -Antti- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.01.2009 21:50 |
m: vw taro 2,4 efi -91 7500e | hiluman | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 29.05.2008 20:10 |