Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nisseriina
Tiellä hihhuloivat kusipäiset mopokakarat. Tuo suuri sankari esiintyi eilen aamulla lähellä Lempäälää vanhalla Turuntiellä.Kaks mopoo ajaa keskellä tietä piittaamatta siitä et autoja tulee takaa.Likat toisella mopolla siirty pientareelle mutta tämä vitu kingi sillä saatana omenaporallaan jäi kovistelee siihe keskelle ja kyttää taakseen.Teki mieli syöttää se apina Pajerolle mut ei kuulu sen ruokavalioon.Viittilöi mulle et mene vastaan tulevie puolelta ..minä sohin et mene sinä mulkku tonne reunaa mihi kuulutki.Loppu pelis menin ite pientareen puolelta ohi ku ei ollu vaihtoehtoja. Likat sai purra pölyä vaikka tälle mopojumalalle se tomu olis kuulunu. Saatana et palo sulake päästä. Vaikka jonku "ei meidän Hemuli tuollasta tee" tämäki keijo oli.
|
Samanlaisia teiden kingejä näkyy olevan Ylöjärvenkin puolella. Lähdin Elovainiolta Patrollilla kärry perässä Kurua kohti, niin ensimmäisen suoran puolivälissä sain n. 10 auton letkan kiinni. Letkaa vetää skootterijuippi, joka ajaa metrin päässä keskiviivasta. Ohi ei pääse kukaan, kun autoo lappaa vastaan kokoajan. Sitten kun tulee risteysalueen keltaiset viivoitukset, eikä ole vastaantulijoita, niin koko letka ajaa ohi. Paitsi minä, kun ollaan jo keskellä risteystä. Juippi vaan huitoo ohi ajaville autoille ja skootteri seilaa reuna- ja keskiviivan välillä. Noo, risteysalue kun oli loppumassa, niin ajoin reilusti viivojen päällä juipista ohi. Huudatin alppitorvea ja nostin keskisormea...

Peilistä katselin perään, niin juippi siirtyi taas kymmenennen kerran keskiviivan tuntumaan ja huitoo sormellaan kohti keltaista viivaa. Meinasi vissiin, että Häntä ei saa ohittaa. Taakse jäi odottelemaan sopivaa ohituspaikkaa ainakin 10 autoa, jotka ei pääse juipista ohi vastaantulijoiden takia.
Kyllä pitäisi olla kojetaulukamera päällä kokoajan, niin saisi ainakin oikeudessa puolustella, että minkä takia pinna paloi lopullisesti...