Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.07.2018, 17:18
88sj 88sj ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.08.11
Sijainti: kontiolahti,suomi
Viestit: 186
Perusasetus

Zj vikakoodi


5.2 1993 vikakoodi 35 tyhjäkäynnin jälkeen heti huonosti käy,mutta vähänkin kaasua lisää pelaa hyvin.vaihdoin lamdan ja tyhjäkäynti moottorin ja kaasuläpän asentotunnistimen.ei vaikutusta.tyhjäkäynti on erinomainen.olisiko map antura vaihdettava myös,vaiko jotain muuta.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 30.07.2018, 11:07
88sj 88sj ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.08.11
Sijainti: kontiolahti,suomi
Viestit: 186
Perusasetus

Zj egr


Käyntiäiriö löytyi egr venttili mysteeristä,voikos tämän pitää tulpattuna vai syttyykö vikavalo.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.08.2018, 12:06
88sj 88sj ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.08.11
Sijainti: kontiolahti,suomi
Viestit: 186
Perusasetus

Zj etujouset


V8 zj etujouset on antautuneet,käviskö 2.1 td xj etujouset siihen.äkkiseltään näyttäsivät paremmilta ja vahvemmilta.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 28.08.2018, 20:20
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 88sj Näytä viesti
V8 zj etujouset on antautuneet,käviskö 2.1 td xj etujouset siihen.äkkiseltään näyttäsivät paremmilta ja vahvemmilta.
No jousivakiohan on laskettavissa kun tietää jousilangan halkaisijan, kierteiden määrän ja jousen kokonaishalkaisijan.

Tietääkseni kaikki XJ:n etujouset on ZJ:n kaikkia etuvietereitä löysemmät, koska keulan painokin on kaikissa XJ:ssä kevyempi. Mutta fyysisesti ne sinne sopii, epäilen vaan vahvasti että olisiko noin vanhasta raadosta kotoisin olevat, luultavimmin löysemmällä jousivakiolla olevat vieterit nykyisiä vietereitäsi paremmat..
Hommaa suosiolla uudet, ei ne nyt niin kalliit ole?
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.08.2018, 05:24
88sj 88sj ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.08.11
Sijainti: kontiolahti,suomi
Viestit: 186
Perusasetus

jouset


Oikeassa olet, täytyy hommata uudet jouset.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 30.08.2018, 06:48
HendriXXX HendriXXX ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.15
Sijainti: KuUSAmo
Viestit: 54
Perusasetus

Kaverin Jeepin laatikkoropleemista vähä kysäsisin viisaammilta. Eli kyseessä 2000 vm Grandi, 4.7L V8:lla.

Ongelmakuvaus seuraava..
Sytty häiriövalo ja tuntuis että pitää kakkosta tai kolmosta pesässä koko ajan. Välillä ku N:ltä laittaa pakin tai D:n ni rytkäsee aikalailla. Ei kytke turbiinilukkoa päälle vika päällä.
Välillä ongelma katoaa ja välillä se sitten tulee taas takaisin. Voi mennä kuulemma pitempäänkin ennen kuin alkaa taas uudestaan oireilemaan.

Antaa vikakoodit:
P0871 Vaihteistoöljyn paineanturi tai kytkin C ylittää ohjealueen
P0876 Vaihteistoöljyn paineanturi tai kytkin D ylittää ohjealueen
P0988 Vaihteistoöljyn paineanturi tai kytkin E ylittää ohjealueen
P1768 Vaihteistonohjauksen rele OFF

Edit. Jaa lipsahti näköjään ZJ ketjuun. No olokoon prkl, jospa se apu löytys täältäki..
__________________
Chrysler 300 4d ht, 383-4bbl, -66
Chrysler LeBaron 2.2 Turbo GTC -89
Toyota Hiace 2.4D -86
Mercedes-Benz C 200D -94

Viimeksi muokannut HendriXXX : 30.08.2018 07:13
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 30.08.2018, 08:35
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HendriXXX Näytä viesti
Kaverin Jeepin laatikkoropleemista vähä kysäsisin viisaammilta. Eli kyseessä 2000 vm Grandi, 4.7L V8:lla.

Ongelmakuvaus seuraava..
Sytty häiriövalo ja tuntuis että pitää kakkosta tai kolmosta pesässä koko ajan. Välillä ku N:ltä laittaa pakin tai D:n ni rytkäsee aikalailla. Ei kytke turbiinilukkoa päälle vika päällä.
Välillä ongelma katoaa ja välillä se sitten tulee taas takaisin. Voi mennä kuulemma pitempäänkin ennen kuin alkaa taas uudestaan oireilemaan.

Antaa vikakoodit:
P0871 Vaihteistoöljyn paineanturi tai kytkin C ylittää ohjealueen
P0876 Vaihteistoöljyn paineanturi tai kytkin D ylittää ohjealueen
P0988 Vaihteistoöljyn paineanturi tai kytkin E ylittää ohjealueen
P1768 Vaihteistonohjauksen rele OFF

Edit. Jaa lipsahti näköjään ZJ ketjuun. No olokoon prkl, jospa se apu löytys täältäki..
Laatikko vikatilassa, ei se silloin vaihdakkaan kaikkia vaihteita. Vaihda uusi painetunnistin (löytyy hyllystä uutta ja varmaan yksi käytettykin löytyy, mutta en suosittele käytettyä)... Tuossa: http://jamant.fi/fi/tuote/2471510-pa...j-mop4799758ad
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 12 (0 jäsentä and 12 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 Jeeep O/M/V Ajoneuvot 6 02.02.2012 21:06
M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 O/M/V Ajoneuvot 0 08.03.2008 13:40
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet O/M/V Muut 5 16.12.2005 21:50
M: Jeep Grand Cherokee O/M/V Muut 1 01.11.2005 19:27


Sivu luotu: 12:17 (GMT +2).