![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Korin lyhentämistä en lähtisi sallimaan, mutta rungon lyhentäminen enintään korilinjaan kuulostaisi minusta järkevältä noita Toyotan mattolaitureita miettien.
Bump-stoppien ja ilmatikkujen kieltämisen logiikkaa en ymmärrä: Ilmatikkuihin saa päälle kierrejousen apujouseksi ja ~saman näköisiä bumpstoppeja on sekä typpi- että uretaanitäytteisinä. Miten typpitäyte ilmajousessa tai bumpstopissa muuttaa auton monimutkaisemmaksi? Mielestäni juuri näillä säädöillä saadaan autosta helpolla ja halvalla toimiva, kun ei joudu kokeilemaan kymmentä eri jousta ja jäykkyyttä vaan säätö onnistuu pullosta. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Eurotrial 2019 Suomi (9-11.8.2019) | sirP | Tapahtumat | 76 | 17.08.2019 18:20 |
| Trial modi luokan autot | HannuNurminen | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 31.10.2017 13:30 |
| Myyty Pro Modi Trial auto | sirP | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 03.05.2016 19:12 |
| Trial säännöt 2013!! Säännöt julkaistu! | tare | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 18.03.2013 23:05 |
| Trial kaarien uudet säännöt??? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.10.2009 20:53 |