Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #20  
Vanha 05.07.2018, 11:12
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus on kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Vaihdoin simpukan vuotamattomaan malliin ja samalla vahvistin runkoa 5mm levyllä, ihan varmuuden vuoksi.


Taakse vaihdoin taas kaikki uudet puslat ja uudet bilsteinin kaasuiskarit. Parempi kuin edelliset mutta on aika apinakiikku vieläkin. EtuCoilit on tarkastettu, uudet öljyt ja paineistettu. Silti auto on hirvee kiikku, olisko jouset jo niin kuoleentuneet vai pitäskö jäykistää?


Pitkästä aikaa bikinitopilla. Lensi kaksi kertaa vauhdissa irti venäjän reissulla, tai kumpikin tapahtui kotimaan puolella.

Suomenlahti / Koivisto/Uusikirkko



Uusilla vanteilla ja kun kaikki muukin on tikissään, menee tosi tasaseen. Ainoa miinus on hitonmoinen meteli joka tulee voimansiirrosta.

Ennen reissua vaihdoin sektorivarren puoleen vetotangon nivelen ja nyt siinä on jo klappia. Menee siis ylikulmaan pakosti kun näitä menee kun leipää. Täytyy vissiin laittaa keskirajoitusliina tai sitten taivuttaa ohjausvartta niin että sallii lisää kulmaa. Saattaa olla että 4x4labsin varsi on jotenkin huonossa asennossa ajokorkeudessa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty BJ-40 Projekti mss O/M/V Ajoneuvot 2 05.06.2016 20:17
Myydään Bj-40 projekti kares O/M/V Ajoneuvot 16 19.03.2014 23:04
Bj 40 projekti _JT_ Maasturiprojektit 277 28.02.2013 22:09
M: TOYOTA BJ-40 projekti tepa78 O/M/V Ajoneuvot 12 15.03.2008 15:47
Bj 40 -76 projekti elhapero Tekniikka & Jutustelu 1 04.03.2008 23:00


Sivu luotu: 14:31 (GMT +2).