![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tossa kohtaa jää just etupuolelle, mutta aika liki pohjaanlyöntikumin alatasoa tulee tosiaan sektorivarren akselin alamutteri. Taaempana ei enää sektorivarsi yltäis tarpeeks eteen muutenkaan, menis ohjausvarsi raidetangon päälle linkkuun käännettäessä. Satuitko Radis ottamaan kuvia kun omaas laitoit vai oliko jo aiemman omistajan tekosia? Iskarin tuenta kiinnostais.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Eiköhän se tuossa oo hyvä, ei tartte syyläriin kajota ja saa kaikista ylimmäks = sektorivarren muoto passaa parhaiten.
Renkaat linkussa: Just ohittaa rungon alapuolelta: Viimeksi muokannut -MaTTi- : 23.06.2018 15:26 Perustelu: kuvia valoisammiks |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Kannattaa kuitenkin vielä kokeilla tunkilla nostamalla millanen välys jää tuohon isoon mutteriin. Jälkikäteen voi harmittaa jos hipsii ja kolisee....
Koitan vaikka huomenna ottaa kuvan siitä iskarista. Viimeksi muokannut Radis : 24.06.2018 19:33 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
No tuota, kuva jäi ottamatta, mutta mulla on sellaset U-pulttien aluslevyt, jossa on iskarin alakiinnikkeet. Siis se levy joka puristaa jousipakan akselia vasten. Iskari on siis akselin takana, alhaalta kiinni siinä aluslevyssä. Rungossa on taasen omatekoinen yläkiinnike. Iskarin yläpään korkeus niin ettei iskari lyö pohjaan sisäänjoustossa.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Viimeksi muokannut -MaTTi- : 24.06.2018 21:51 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tuossapa kuvatuksia. Yläkiinnike kuskin, ja alakiinnike vänkärin puolelta. Oli renkaat sillee linkussa että kuvaaminen onnistu tollee parhaiten. Iskarin joutuu ottaan irti jos haluaa irrottaa / kiinnittää lokasuojan, menee rungon ja tuon yläkiinnikkeen "akselin" väliin. Viimeksi muokannut Radis : 25.06.2018 18:16 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Meinasin jotain tämmöstä väkertää (iskari olis pystysuorassa kuten alunperinkin alatappi vaan toiselle puolelle keskipistettä, tuenta akkutelineeseen lisätuella ja iskarin ylähatun pulttien alle): |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Mie voisin räppäystä huomenna kuvan omasta versiosta... orkkis torni siirrettynä hieman eteenpäin ja hitsillä kiinni runkoon...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#9
|
||||
|
||||
|
No molemmilla puolilla tuo on toteutettu samalla tavalla juurikin symmetrisyyden vuoksi. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| m:Elektroniikkaa kotiin | Joakim1 | O/M/V Muut | 1 | 04.04.2007 07:28 |
| hj-60 hain naapuri kylästä nyt kuvat ja raportti 1 | ttapio | Chit-Chat | 9 | 02.02.2005 20:27 |
| Hain vanhan ilmoitukseni nyysseistä: | mika | URL | 1 | 28.06.2003 09:33 |
| Matti palasi kotiin! | tuska | Matti Nykänen | 0 | 09.01.2003 13:21 |
| Terveisiä kotiin | Laskos | Jokes | 0 | 22.10.2002 14:35 |