Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.03.2005, 09:03
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

Ihan hyvin BJ:llä (tosin 42:lla) on pärjännyt jokapäiväisessä arkitoiminnassa, sompailen Helsingin keskustaan käytännössä päivittäin oammalla huussillani. Lämpöä oli aluksi vähän huononlaisesti, mutta alkoipa sitäkin riittää kun putsasin jäähdytysjärjestelmän ja puhaltelin paineilmalla sisälämppärin kennosta 21 vuoden pölyt ja karvat pois.

Jos nyt pitäisi tuollainen hankkia, en ehkä ostaisi tuota mikä minulla nyt on, mutta kohtahan se alkaa olla kauttaaltaan uusittu... yksi juttu mikä on hyvä tarkastaa on ruoste, jota löytyy enenevissä määrin mitä taaemmas autoa siirrytään. Takarunko, jousten kiinnitykset, korin pohja, jne. Tietysti mitä vähemmän autolla on ajettu, sitä parempi. Kannattaa myös ottaa iso pahvinpala ja rasvaa kestävät hanskat käteen ja mennä auton alle kokeilemaan ettei voimansiirrossa ole väljää.

Hakutoiminnolla löytyy muuten yllättävän paljon lisää juttuja ko. kulkineesta. Tyyppivikoja on lähinnä ruoste, ei noita muuten juuri rikki tahdo saada. Tai onhan niitä kaikenlaisia pikkujuttuja, mutta SLCK on olemassa mm. niiden aiheuttaman ahdingon helpottamiseksi.

www.slck.net

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 10:26 (GMT +2).