![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ostaa hzj105 startin. Se on 12v ja on bolt on. https://m.autonvaraosat24.fi/toyota/...nistinmoottori
Viimeksi muokannut Killer-Wo : 30.05.2018 19:53 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mikä vikana kun lähtee kiihdyttään niin vetää kyllä mutta 3000 rpm kohdalla nykäsee ja rupee vetään viä paremmin
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ykskaks tulee mieleen että ennakonsäädön mäntä voi takerrella syöttöpumpussa. Siirtopaine kun nousee kierroksilla niin ykskaks mäntä liikahtaa ja siirtää ennakon kierroksilla kohdalleen.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Eli taas pumppu irti ja pajalle
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Osaakos kukaan sanoa kun hommasin hodariin uudet OME:n etujouset ja toinen on merkitty A ja toinen B että onko näillä merkitystä kumman laittaa kummallekkin puolelle?
EDIT: Tech Notes: A versus B OME Coil Springs: Old Man Emu applies a label to each of their coil springs, so while the pair make up a kit (2850J for example), they often contain two slightly different leaf springs. In those applications (80 Series, 100 Series, FJ Cruiser Rear, etc.) the coil labels will have an A or a B appearing directly behind the coil part number. These A and B designations represent a slight free height difference of the coil and are intended to be utilized on a specific side of the vehicle to eliminate or reduce lean. In the case of US spec Cruisers and installations (Left-Hand-Drive) you will put the taller B coil on the drivers side of the vehicle (left side) and the slightly shorter A coil on the passenger side of the vehicle. Elikkä LHD-malleissa pidempi B-jousi kuskinpuolelle. Viimeksi muokannut Mika_T : 03.06.2018 16:42 |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Pasahti tuossa mieleen että takerteleva ahtokara voi tehdä ihan samanlaisia oireita...
Otin tuossa omalla hodarilla muutaman täys kiihdytyksen ja siinä tuntuu myös pieni vedon parannus ~3000rpm kohdalla. Tuossa on isompi fööni ja välijäähy keulalla joten ei johdu alkuperäsestä turbosta ainakkaan. Viimeksi muokannut Mika_T : 04.06.2018 20:45 |
#7
|
|||
|
|||
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() ![]() Mitäs porukka on mieltä nitro gearin pinionin laakereista. Uusi on siis tuo oikean puoleinen. En uskaltanut ihan ohjearvoon vetää tuota pyörintä momenttia. Isommasta laakerista en hokannu ottaa kuvaa mutta siellä vanha oli suoremmilla rullilla ja uusi taas suuremmalla kulmalla, kuten vanha pikkulaakeri. Entä tämä?? ![]() Pikkusen jäi ujeltamaan tuolla kosketuksella. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Rasvakuppi lentäny hodarin etunavasta mäelle. Mistä korvaava tuote. 40mm näyttäs olevan koko. Käykö joku peräkärryn tms.
//EDIT Toyotalla maksaa 5e kpl joten ei kannata viritellä muuta. Viimeksi muokannut mikjus : 14.06.2018 08:13 |
#10
|
|||
|
|||
![]() Noissa tarvikelaakereissa laakerikulmat/voimat on monesti "suuntaa---"
Taas ollaan Toyotan kanssa siinä tilanteessa; että pinjonin (taikka olka-akselin) laakerit on kartiorullalaakereita, ja tuossa tarvikelaakerissa on "nuo kulmat aivan erinnäköiset"....
Noilla "kartiorulla-" kulmilla on ratkaisevaa, paljonko voimaa laakeri kestää! (akselin suuntaan ja säteen suuntaan) |
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 10 (0 jäsentä and 10 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |
Jeepin Omistajat Tänne | KössiKenguru | Chit-Chat | 114 | 03.10.2012 19:02 |
BULLTERRIERIN omistajat tänne! | Urbancityboy | Chit-Chat | 14 | 20.09.2009 18:30 |