![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Vaihoitko samassa runkolaakerit?
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tuli vaihdettua vaikkei luutavasti olisi tarvinut. 250-470tkm ajettuja koneita tullut useampia purettua ja rakenneltu niin runkolaakerit ei yleensä paljoa uusille häpeä.
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle. GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain! |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Note to myself. Aina kun säädät pumppua muista stekkaa ennakko
![]() ![]() ![]()
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tätäkin on nyt tekniikan osalta koeajettu se 1000 km ja vielä ei olla kertaakaan tienposkeen jääty, mitä nyt kerran akku loppu parkkikselle
![]() Eli jäähdytys on onnistunut ja edes hellekeleillä ei saatu polettamalla lämpöjä yli puolenvälin ja voin kertoo et motarilla on kaikkemme yritetty. Turbon öljyn kuristin pitää vaihtaa pienempää, menee liikaa läpi nyt ahtimen kautta. Vaihdelaatikko on MAHTAVA! ![]() ![]() Pientä ihmetystä ollu ahtojen kanssa, kun ei oikein ahda tai kule. Luulin pumpun säädöllä ongelmasta päästävän, mutta ei. Savua tuli edelleen ja ahdot ei noussu mittarin mukaan yli 1,5 bar. Tätä aikamme ihmeteltiin ja oltiin osapuilleen repimässä turboa vekkaan, mutta viime vklp kun oltiin ajaa kuului isompi suhahdus kiihdytyksessä ja savua aivan tavattomasti. Arvasi jo, että ahtoputki anto periksi. Tilannetta kun tutkittiin, niin imusarjan ja ahtoputken välinen supistesilikoni oli irti. Klemmari oli jäänyt löysälle ![]() Uutta suoleen kun vanha kuolee vai miten se meni ja intopinkeenä testaamaan. Eka veto ja 3 bar oli kuulemma mittarissa ollu. Itse keskityin pitämään romun linjassa ![]() ![]()
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Alkaa olee ahdot kohillaan
Kansa tahtoo videoo sit vartilta kans ![]()
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Näinköhän kestää koko kesän kone nipussa?
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
En jaksa uskoa. Toi mosa kun on saanut niin paljon sikaa ja ajettu ilman vesiä, vähillä öljyillä ym. Sen takia tässä on hiukan laskettu tän kesän tavotteita. Nyt ei ole kuin yks tavote ja se on päästä es kerran Kulmaan ajaa
![]() Nyt on vaan pieni likviditeetti kapeikko, niin ei oikein ole varaa pistää koko patteristia uusiksi, että sais startin toimimaan paremmin ja vinssikin ois ihan hyvä olla. Sit kun haluaisin kerralla ostaa es jonkinlaisen vinssin eli narulla ja kaukoohjauksella, niin se ottaakin jo sen verran, että ei lompakko anna periksi ![]()
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Gr raidetanko. | Kala92 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 17.12.2012 11:02 |
Myyty gr napalukot | vexi4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 14.12.2012 11:22 |
Myyty Gr | Heegi | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 17.12.2011 21:27 |
2+3 gr?? | sumpe | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 03.02.2011 08:26 |
gr | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 02.07.2010 22:06 |