Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #34  
Vanha 24.05.2018, 13:59
_LM_:n Avatar
_LM_ _LM_ ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.01.09
Sijainti: VALKEALA
Viestit: 513
Perusasetus

Näissä koneissa tuntuu kestävän ainoastaa nissanin alkuperäiset veivinlaakerit yli 200hv tehoilla. Nimimerkillä vasta kolmannella kerralla uskoin kun ensin rupesi naputtamaan 3 kuukautta laakerien vaihdon jälkeen ja seuraavilla eri merkkisillä laakereilla 2 kuukauden jälkeen 6:sen kaula kampurasta pilalle ja kiertokanki halki. Nyt on menty alkuperäisillä jo pitkän aikaa. Orkkis laakerit vielä tilataan sen mukaan mitkä merkinnät kustakin kangesta löytyy eli koneessa voi olla aavistuksen eri kokoon hiottuja kankia ihan alkujaankin.
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle.
GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Gr raidetanko. Kala92 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 17.12.2012 11:02
Myyty gr napalukot vexi4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 14.12.2012 11:22
Myyty Gr Heegi O/M/V Ajoneuvot 1 17.12.2011 21:27
2+3 gr?? sumpe Tekniikka & Jutustelu 8 03.02.2011 08:26
gr Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 02.07.2010 22:06


Sivu luotu: 14:14 (GMT +2).