![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Nyt ollu kahtena päivänä vähän uutta hommaa. Ei sinänsä mitään tähtitiedettä mutta lehmänhermoiselle sopivaa hommaa. Tommosella laser-härvelillä ajeltu koneen pintapeltien saumoja, naarmutettu pahasti, ja nyt jok ikinen sauma käydään tommosella silmällä läpi. Kelkassa kamera, kuva näkyy erillisellä ruudulla tuntuvasti suurennettuna ja kelkassa olevalla laserilla saadaan sitten mitattua vaurioiden leveys-syvyys. Tarkkaa kättä kyllä vaatii ja muutaman tunnin kun on istunu härveli käsissä niin rupeaa jo painamaankin. Toinen ukko näpyttelee päätelaitetta ja tuhertaa paperilla oleville sapluunoille sijainnit. Tämä on just semmosta hommaa joka ei noilta kaikilta nuorilta onnistu kun eivät malta istua koko 12h päivää tuskassa ja kytätä ruutua, setä kyllä jaksaa ja parasta tässä on se että varsinaista kiirettä ei ole vaan riittää kun homma edistyy. ![]() http://www.gts-aircraft.com/Arquivos...Flyer%20V2.pdf
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. Viimeksi muokannut AVRO : 04.05.2018 20:07 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
mitäkö töissä...? Nooh...muutama tonni ( n 4milj kg)
__________________
discovery 1 -98 V8 projekti "Fenix" "".......British humour......!" |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Maistuuko enään kotona?
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
__________________
Missä on tahtoa, siinä on tie hojolla se etanakin arkkiin pääsi Mikkelin Offroad Club ry harborcruisers |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Seitsemäs päivä menossa noiden ylempänä mainittujen saumojen tutkimisessa, hidasta hommaa kun kaikkia saumoja ei oltukaan putsittu kitistä ja maalista. Viiden päivän vapaiden aikana homma oli edistynyt sikäläisen vuoron toimesta tosi nihkeästi... ja olivat pääasiassa höylänneet helppoja kohtia.
Pomolle vähän kommentoin toissapäivänä et mitä uittua?? Ollaan viis päivää pois, ja takas tullessa jatketaan just presiis siitä kohtaa mihin oli viimeksi jääty. No, mullehan tämä sinänsä kelpaa vaikka vähän uuvuttava kun setä saa ajella henkilönostimella ja roikkua siellä valjaissa sen höylän kanssa. Lusmut oli tosiaan telakasta tai maasta mukavasti ajettavat saumat katelleet. ![]() Huomenna vielä, sit lupauduin matkatöihin Lontoon liepeille vapaavuorojen ajaksi kun pompsa kovin nöyränä kyseli etsä viitsisitsä millään mennä sinne vaihtomieheksi kun vanhoille kannoille olis siellä kysyntä. Kysyin kyllä et mites seuraava viiden päivän vuoro sit... "no kyl pitäis töihin tulla ku on niin kovasti hommia." Sen verran sai tingittyä että su on vapaa/matkapäivä, ettei tarvi aamusta tulla töihin ja sieltä lähteä suoraan Glasgowin kautta Lontooseen. Semmonen ei kauheasti kiinnosta.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Hetki sitten tämmöstä, työmaa näkyy tuolla vedessä kaukana. Nyt on jo kotimaan maisemat.
__________________
-JJo ___________________________________ -MMC- |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
nim: "utelias"
__________________
discovery 1 -98 V8 projekti "Fenix" "".......British humour......!" |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Oliskohan siellä radiomies alhaalla, ainakin meillä duunissa määräysten mukaan pakko olla. Toki se mitä itse rantsussa konttinosturissa katsojan paikalla istunut kuskinpenkin vieressä (43m maasta), niin aika hyvin ne korkeudet loppupeleissä näkee ja hahmottaa.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Ei enää, mutta työreissulla oli naapurissa tuon näköistä.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
koukun korkeuden näkee mittarinäytöstä myös nostosäteen ja taakan painon. Mitä lähempänä ollaan nosturin runkoa sen vaikeampi arvioida koukun korkeus. Aurinko on hyvä kaveri kun voi käyttää koukussa olevan kappaleen varjoa avuksi ![]() Ja mitä enempi ajaa sitä paremmin ja tarkemmin oppii arvioimaan etäisyyden. Ontelolaattojen asennuksessa laitan näytöstä muistiin koukkukorkeuden että kääntäessä taakka ei osu rakenteisiin /asentajiin silloin voi päästellä täysillä niin että laatta lentää ![]()
__________________
Missä on tahtoa, siinä on tie hojolla se etanakin arkkiin pääsi Mikkelin Offroad Club ry harborcruisers |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| SJ oikeissa töissä | MuumiPappa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 18.02.2010 18:34 |
| Mihin olet ollut/olet koukussa? | Skorpioni | Chit-Chat | 14 | 09.03.2008 22:41 |
| Töissä on mahtavaa | Ex_inkkari | Chit-Chat | 24 | 10.04.2005 21:29 |
| Töissä väiteltyä ! | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 02.09.2004 16:18 |
| Uudenvuoden yö töissä | Intiaani_Chief | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.01.2004 10:17 |