![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Minä sain sähköyhtiöltä maakaapeloinnin kun sanoin että navetta minkä seinään keskus menee puretaan pian. Keskus siirtyi hallinseinälle ilman mitään maksua ![]() Navetta on vieläkin pystyssä mutta pian se puretaan ![]()
|
|
|||
|
|||
![]()
Itse olen haaveillut verstaan vanhojen ilmajohtojen poistamisesta pihapiiristä pitkään, mutta ongelmana on talon ja verstaan välissä oleva päällystetty yleinen tie. Alituksen teko omalla kustannuksella on jarruttanut asiaa.
Nyt kävi tuuri kun sähköyhtiö kaivaa linjoja maahan ja tekee tien alituksen ja tuo sähköt maassa talon keskukseen. Annoin yhtiölle luvan sijoittaa kaapelia omille tiluksille tiealueen sijaan ja helpottaa kaivutöitä. Vastapalvelukseksi saan laittaa oman kaapelin samaan kaivantoon ja tienalitukseen. |
|
|||
|
|||
![]()
Kysy ihmeessä sähköyhtiöltä kaapelia
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Nuo poikkipinnat joita laskeskelin ovat kyllä ihan minimiä eikä haittaa vaikka asennat 25mm2 alumiinikaapelin, joka voi löytyä helpommin varastosta kuin 16mm2. Saattaa tuo kaapeli ehtiä paremmin samaan kaivantoon kun on samaan aikaan työmaalla ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Millainen ilmakivääri | Profi | Chit-Chat | 18 | 24.04.2012 21:19 |
Ostettu Maakaapeli MCMK 4 x 6mm2 + 6mm2 -> 85m-100m | Rompe1 | O/M/V Muut | 18 | 07.05.2011 13:33 |
Myydään maakaapeli,lisätty kaapeli | ventora | O/M/V Muut | 1 | 28.03.2011 20:05 |
Millainen hydraulipumppu? | Taisto | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 04.07.2010 23:07 |
millainen valokytkin... | Kelju.K | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 27.09.2006 22:17 |