Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 28.04.2018, 20:58
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L on kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Mulla oli työkaverilta lainassa tollainen vastaava kuin pee linkitti, sillä ollut käytössä valurauta- ja alumiini GM:n pikkulohkojen kanssa. Muistaakseni kantavuudeksi oli ilmoitettu noin 500kg tai 600kg.
Itselle laitoin siihen Jeepin 5.9 magnumin killumaan, eikä ollut mitenkään luottamusta herättävän tukeva. Kyllä sillä pystyi koneen siirtämään jopa tallista ulos ja kun oli rasvat kääntösysteemissä niin myös pyöri ihan nätisti. Mutta etenkin kone valmiiksi kasattuna aika kiikkerä.

Sinällään helppo noihin olisi tehdä joku pikku diagonaali alarungon ja pystyolpan väliin, ei se ihmeitä tarttisi että olisi paljon tukevampi. Ei tulisi mieleenkään laittaa yhtään painavampaa konetta tuollaiseen pukkiin ilman modausta, ja välillä jännitti jo nyt


__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Moottorinostin ja moottoripukki Roadstar O/M/V Muut 2 31.01.2010 19:36
Myyty moottoripukki/jalusta 40e tom O/M/V Muut 11 06.12.2009 21:36
O: Moottoripukki _Metal_ O/M/V Muut 10 26.10.2005 10:42


Sivu luotu: 18:56 (GMT +2).