![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
|||
|
|||
![]()
Täytyy sanoa että yllätyin tän talven aurauksista pihalla+ pihatiellä. Mulla on mönkkärissä puskulevy edessä ja viimetalven siinä oli se oma lattarauta teränä. Tyyppikilven mukaan 24kg olis koko paskan paino, no nyt laitoin kaistaleen verkkoterää ja pikkasen lisäpainoa sekä muutin terän kulmaa loivemmaksi. En olis uskonut miten hyvin poisti lunta sekä myös tamppaantunutta. Hallilla on Volvo bm varusteina sekä sileällä että verkkoterillä varustetut aurat, kyllä se hyvin useasti on verkkoterä aura keulilla niin ei tarvi liukastella eikä hiekottaa
|
|
|||
|
|||
![]()
Verkkoterä ollut ihan ammattikäytössä ja kestää paremmin kun kampaterä ja saahan sinne verkkoterän alle sitä lattaa laittaa jos pelkää lumenjäämistä auratulle jäljelle.
Yhdessä tehdastekoisessa V-aurassa on ihan korkeat sileät terät alla ja siihen tulee verkkoterä päälle jota kulutetaan en ole ennen kuulutkaan tuon lumen jäämistä vai mihin se verkkoterä oikeastaan silloin tulee kiinnitettäväksi ? |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mulla on vanha Vesme linko 230cm leveä, verkkoterät ihan pystysuorassa mutta lähtee ihan maita myöten vaikkei traktori olekaan belarus jossa on 2-toiminen nostolaite... Tuohon piti ihan tosissaan askarrella että sai terät, alunperin ei liene ollut mitään teriä ja takapuolella siipeä sillä kohtaa vielä kotelopalkki, lisäksi heittosiipien alla/edessä vain pohjalevy vaakatasossa...
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Fischer lumiauran kiinnike | psolti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 05.11.2015 12:18 |
Myydään Lumiauran aihio.. | OFFIDIRTY | O/M/V Muut | 11 | 03.12.2013 14:58 |
Vinssikäyttöisen lumiauran toteutus? | Mutis | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 22.12.2009 21:40 |