Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.04.2018, 06:47
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

ne calminin iskarit oli ihan sudet ainakin omassa. oli melko lailla uudet ja romu koppaan ne lensi.

__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.05.2018, 20:39
GaryRock:n Avatar
GaryRock GaryRock ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Jyväskylä, Suomi
Viestit: 623
Perusasetus

Ruiskutin Samurain pari vuotta sitten ja toimi ihan hyvin, mutta nyt reilu vuoden se oli käyttämättä täysin. Nyt kun koitan käynnistää, niin imusarja tuvii bensaa. Arviolta noin desi kymmenessä sekunnissa. Eli ihan hyvää tahtia valuu.
Luulin ensin, että O-rengas on hapertunut, mutta hyvin näyttää pitävän, kun pumpussa on paineet päällä (vajaa 3bar).

Mikäs muu voi olla vikana? Ruisku on yksipisteruisku jostain swiftistä.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.05.2018, 18:25
GaryRock:n Avatar
GaryRock GaryRock ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Jyväskylä, Suomi
Viestit: 623
Perusasetus

Vikana oli nokan ajoitus 180 astetta pielessä.
Ei ollut ajoitusmerkkiä hihnapyörässä ja erehdyin luulemaan siihen stanssattua viivaa ajoitusmerkiksi
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.05.2018, 10:43
J0hannes:n Avatar
J0hannes J0hannes ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.07.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.039
Blog Entries: 20
Perusasetus

Tää ketju on paisunut aika hallitsemattomaksi

Koitin etsiskellä tietoa SJ410 valottoman jakiksen laakereista ja stefoista, mitä laakerikaupan kokoja ovat?

Samaan hengenvetoon 4v vaihteiston lakrit kiinnostaisi
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 25.05.2018, 11:41
J0hannes:n Avatar
J0hannes J0hannes ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.07.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.039
Blog Entries: 20
Perusasetus

SJ410 jakolaatikon laakerit


Itse itselleni vastaten: Täältä löytyi tarvittavat tiedot

410 jakolaatikkoon tarvitaan:

1kpl 20x47x14 Kuulaaakeri
1kpl 25x62x17 Kuulaaakeri
1kpl 10x15x15 Neulalaakeri
1kpl 40x54x8 Säteishuulitiiviste
1kpl 8x16x5 Säteishuulitiiviste
2kpl 30x72x19 Kuulaaakeri
2kpl 25x52x15 Kuulaaakeri
2kpl 35x52x10 Säteishuulitiiviste
1kpl O-rengas (D:1.9,ID:29.7)
1kpl O-rengas (D:1.9,ID:18.8)
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 25.05.2018, 19:08
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.272
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja J0hannes Näytä viesti
Tää ketju on paisunut aika hallitsemattomaksi
Jep, tää on tiedon löytämisen kannalta ihan täys katastrofi koko topikki, joten suosittelen jokaiselle tekemään omia selkeästi nimettyjä topikkeja jos on jotain kysyttävää, niin saattaa löytyä tulevaisuudessakin tietoa.

Sais laittaa lukkoon tämmöset kokonaan...
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 26.05.2018, 17:23
patrik:n Avatar
patrik patrik ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.09.16
Sijainti: sodankylä
Viestit: 179
Perusasetus

Posti toi jakolaatikon laakerit ja tiivisteet.
Samalla olis tarkoitus vaihtaa kytkin ja kansipahvi.
Nesteet ei ole sekaisin mutta hieman kosteahko ulkopuolelta.

Kytkin rallattaa vauhista kaasun löysätessä ja hiljenee kytkimen painaessa. Mikä sieltä hajonnut?

Vinkkejä hyvälle ja kohtuu hintaiselle kytkimelle ja kansipahville. Sähköflekti keulassa ja samalla kytkeä se toimintaan ja termostaatti paikalle.
Litranen malli -84
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 27.05.2018, 15:15
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Viestit: 1.396
Perusasetus

Hieman on paisunut siitä kun tän topikin alotusviestin kirjotin 2012

Sellanen susuki autodata sivu olis kova mihin vois laittaa esim noi johanneksen löytämät jakiksen laakeri/stefa mitat
__________________
-MMC-
Suzuki Jimny -02
Suzuki sj 413
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 27.05.2018, 18:53
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja patrik Näytä viesti
Posti toi jakolaatikon laakerit ja tiivisteet.
Samalla olis tarkoitus vaihtaa kytkin ja kansipahvi.
Nesteet ei ole sekaisin mutta hieman kosteahko ulkopuolelta.

Kytkin rallattaa vauhista kaasun löysätessä ja hiljenee kytkimen painaessa. Mikä sieltä hajonnut?

Vinkkejä hyvälle ja kohtuu hintaiselle kytkimelle ja kansipahville. Sähköflekti keulassa ja samalla kytkeä se toimintaan ja termostaatti paikalle.
Litranen malli -84
Veikkaisin että ääni kuuluu laatikosta eikä kytkimestä,mutta voihan siellä olla painelaakeri hajallaan että ilman painetta romisee. Exedyn kytkintä käytettiin kaverin kanssa,108€ maksoi koko paketti suomessa ja on sitten varmasti hyvä ja kestää uittaa ja luistattaa
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 13 (0 jäsentä and 13 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 20:03 (GMT +2).