![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Ite sain ainakin todella hyvää palvelua ja vinkkejä ESP Autotrans nimisestä korporaatiosta. Ainakin 727:an löyty rallipalikat hyllystä ja puhelimessa neuvoi minua tolloa. Muissa firmoissa ei "teenseitsevaikkakolmesti"-miehelle apuja herunu, vaikka osat oisinkin ostanu vinkkejä antavan pajan kautta.
|
|
|
||||
|
||||
|
Oliko vastaukset linjaa "Jos haluat itse tehdä ja rikkoa kaiken niin siitä vaan, mä oon tehnyt näitä 40 vuotta".
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
|
|||
|
|||
|
Just noin. Ei kuulema voi näkemättä neuvoo, kun kaikki on vähän yksilöitä.
Mutta noilla ESP:ltä tulleilla rojuilla ja parin lyhyen puhelun aikana saatujen neuvojen avulla on jo aika monta paria 275:ia savuteltu. ja muutamat "kottikärrin" renkaatkin. |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Sama Pekka Wiik taitaa olla mainittu myös parhaan kotimaisen Torqueflite -oppaan esipuheessa
|
||||
|
||||
|
Tuo hiturin opinnäyte 727 ohje on kyl iso lahja kielitaidottimille harrastajille
|
|||
|
|||
Laatikon räjäytys
Tallipaikka varattu kuukaudeksi laatikkohuoltoon ja purku aloitettu. Näyttäisi siltä että Forward pakka joka "pitää" aina kun auto menee eteenpäin on luistanut ja lämmetessään levyt hitsanneet yhteen.
Aloitellaan tästä Suodattimesta ja öljypohjasta jo näkee ettei kaikki ole ihan ok Osat kasoissa "Forward" pakasta Timon ottamia kuvia. Lämmintä on ollut laatikossa. Kitka-aineet lähteneet maailman tuuliin. "Direct" pakkakin ottanut kipeää
Menipähän tuo viimeksi niin nyt ei millään. Viimeksi muokannut hitsaa : 22.05.2018 16:22 Perustelu: kuvat albumista |
|
|
|||
|
|||
Uutta osaa
Ovikello on soinut tiuhaan kun kuriirit kuskaa rojua projektiin..
![]() Ylhäältä vasemmalta alkaen: Forward eli takapakan teräkset ja kitkat (kaikki Alto Red Eagle / Kolene), Direct eli etupakan teräkset ja kitkat Akkumulaattorin paikalleen jumittava alumiinitanko (3" pitkä jos joku haluaa tehdä itse), 4.2 etupannan vipu, kaikki puslat. Thrust washer sarja (ihme bonus, 1960-77 904 laatikkoon), sarja jolla korvataan etupakan yksi "iso" jousi 24 pienellä jousella (alkuperäinen menee kasaan yli 5000 rpm ja polttaa etupakan), OD Direct teräkset ja kitkat. Forward pakkaan tulee +1 teräs ja kitka alkuperäiseen nähden ja tässä on ohuemmat kitkat .061" vs .086". OD Direct pakkaan tulee +2 terästä ja kitkaa kumpaakin, ohuemmat teräkset on .053" vs .069" alkuperäinen. Etupannan vipu lisää kakkosvaihteen pitoa, alkuperäinen on 3.2. Tähän laatikkoon ei tarvitse vahvempaa vipan tukea toisin kuin 727 -pohjaisissa.
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Jeep zj 96- ECM ja taka-akseli | JEEPV8 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 09.07.2018 12:54 |
| Myyty Jeep ZJ GrandCherokee -96, diesel | Jeep-Ukko | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 10.11.2015 21:20 |
| GC ZJ-96 sähkökaavio? | pfihlman | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.11.2012 07:53 |
| Ostettu Jeep Grand Cherokee ZJ V8 -93-96 etujouset | Kepu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 26.10.2010 22:42 |
| Annetaan Jeep ZJ kori vm -96 | rhm | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 9 | 28.12.2009 22:23 |