![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Oliskohan nuo pussit sen mukaan luokiteltu että ne on nimenomaan staattiselle kuormalle, ja suunnittelussa huomioitu että maksimi käyttöpaineella pussi kestää maksimikuormalla pussin kokoonpuristumisen tiettyyn pituuteen asti? Varmaan valmistajien sivuilta löytyisi tietoa.. Mut toki muutenkin on varmaan ihan hyvä idea laittaa riittävän iso, niin pärjää suht pienellä paineella pussin sisällä. Ideana vähän sama kuin autossakin, että jäykempi kierrejousi vaatii aina enemmän ulospäinvaimennusta -> ajomukavuus kärsii ja iskari kuumenee enemmän. Eli ei liian jäykkää jousta kuormaa kantamaan ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Minä laitoin mahollisimman isot pussit ettei painetta tarvitse paljoa. Silti nuissa pitää olla melkeen 4 bar että on ajokorkeudessa. Melkeen pitäs kiinnikkeitä vielä muokata, kun laitoin pussit minimi korkeuteen auton ollessa pohjaanlyönti kumissa. Enemmän auki ollessa siellä ois tilaa ilmalle eikä tekis niin kovaa painetta isoissa joustoissa.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O:Volvon palkeet. | Miuge | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.01.2008 12:57 |