![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Myydään 250x180 on noin mitat. Ja tämä on 240 sampo... ei kronos... kun tuo solmussa oleva oli kronossi![]() ![]() Myydään
|
||||
|
||||
![]()
laita 044 524 7719 vaikka whatsappiin tai kuvaviestinä.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mahtuu kärryyn.. seuraava mahdollinen toimitus. nouto pe. iltana ja toimitus vaikka la. päivällä mikäli kaupoille pääsette ja irtoo maasta
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jos tulee kaupat niin oleilen 50km päässä mutta dieseli alla. Ja ei muuta tekemistä.Ja luulensaavani etukuormaaja valtran lainaan ksljapäkillä nostoa varten...
|
||||
|
||||
![]()
Kamille vastasinkin jo mutta tämä on tosiaan vähän pienemmän luokan laite, mitä alkuun ajattelin. Noista mitoista jo aloin hiukan epäilemään ja kuva varmisti sitten sen.
Sopii oikein hyvin jonkin 502 valmetin tms. pikkutraktorin perään. Ei meilläkään iso traktori ole mutta kyllä tuo siihen pieneksi jää kuitenkin. |
|
||||
|
||||
![]()
Vielä
|
||||
|
||||
![]()
Vielä. 200e saa ostaa
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Väderstad äkeen s-piikki 2kpl | garpo | O/M/V Muut | 3 | 17.11.2014 23:34 |
Ostetaan 17" mp:n nasta/piikki | kiimalainen | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 26.01.2013 10:59 |
Myydään katurenkaat 275/40R20+vanteet ja 275/55R17 | Viideo | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 01.10.2011 21:24 |
Ostetaan Perämoottori + mökkimopo/piikki | tsephyr | O/M/V Muut | 3 | 25.05.2011 12:51 |
Myydään / Vaihdetaan kawa 550 vesijetit ja yammu tzr piikki | eyeless | O/M/V Muut | 5 | 05.11.2009 14:38 |