Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 13.03.2005, 10:49
Hammer__ Hammer__ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.10.04
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 468
Perusasetus

Vastataan tähänkin. Käyttö- ja harrasteautona on vm-88 pätkä-Pajero jossa ome:n alusta jolla saatu 80 mm nostettua koria, renkaina on BFG:n 33x12,5x15 Mud-Terrainit sekä Good Yearin 31x10,5x15 kitkat. Lisäksi löytyy safarin snorkkeli. Vielä pitäisi jostain saada vinssi keulalle ja tarkoituksena on myös hommata ainakin taakse ARB:in lukko. Tulisi vaan kesäkelit, jotta alkaisi taas ajopäiviä olemaan. <img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle>



Joskus kun rikastuisi, niin tarkoitus olisi jättää tuo puhtaaksi harraste-autoksi ja hommata käyttö-autoksi nelivetoinen pick-up, mutta siihen mennee vielä aikaa.<img src=icon_smile_evil.gif border=0 align=middle>

Pätkä-Pajero 2,5TD -88
BFG 33x12,5x15 Mud-Terrain

Edited by - Hammer__ on 13/03/2005 10:50:15
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ja kansa taisteli Ex_inkkari Chit-Chat 1 28.06.2007 17:46
Ketkä ajelee Venäjällä helatorstaina ? Vx4xxxx Tapahtumat 13 11.05.2007 21:00
Missä kuorma-auto offarit ajelee ??? Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 7 01.11.2005 14:32
O: Lapin Kansa 17.7. Paavo O/M/V Muut 8 20.07.2005 09:37
Tasavallan Presidentin valitsee Suomen kansa! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 16:10


Sivu luotu: 10:00 (GMT +2).