![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Vastataan tähänkin. Käyttö- ja harrasteautona on vm-88 pätkä-Pajero jossa ome:n alusta jolla saatu 80 mm nostettua koria, renkaina on BFG:n 33x12,5x15 Mud-Terrainit sekä Good Yearin 31x10,5x15 kitkat. Lisäksi löytyy safarin snorkkeli. Vielä pitäisi jostain saada vinssi keulalle ja tarkoituksena on myös hommata ainakin taakse ARB:in lukko. Tulisi vaan kesäkelit, jotta alkaisi taas ajopäiviä olemaan. <img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle>
![]() Joskus kun rikastuisi, niin tarkoitus olisi jättää tuo puhtaaksi harraste-autoksi ja hommata käyttö-autoksi nelivetoinen pick-up, mutta siihen mennee vielä aikaa.<img src=icon_smile_evil.gif border=0 align=middle> Pätkä-Pajero 2,5TD -88 BFG 33x12,5x15 Mud-Terrain Edited by - Hammer__ on 13/03/2005 10:50:15 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ja kansa taisteli | Ex_inkkari | Chit-Chat | 1 | 28.06.2007 17:46 |
| Ketkä ajelee Venäjällä helatorstaina ? | Vx4xxxx | Tapahtumat | 13 | 11.05.2007 21:00 |
| Missä kuorma-auto offarit ajelee ??? | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 01.11.2005 14:32 |
| O: Lapin Kansa 17.7. | Paavo | O/M/V Muut | 8 | 20.07.2005 09:37 |
| Tasavallan Presidentin valitsee Suomen kansa! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 16:10 |