![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tiedoksi ja varoituksen sana. Tutun vm 2000 2.8 td Pajero rullannu 600 tkm ja toiminu ku kello mitä nyt pari kantta vaihdettu. Muuten ei suurempia vaivoja ole ollut. Lähin sil liikenteeseen ja kävi tosi huonosti eikä ottanut kierroksia. Sit sammu ja laakista kuollut. Tota ennen siis toiminu ihan hyvin. Enää ei edes luvannut käyntiin. No vikaa etsimään ja polttoainesuodatin täys ruostetta. Oli vaihdettu vajaa vuos sitte. Tuloksena pumppu paskana ku polttoainelinjasta tulee metallihileistä dieseliä. Vamaan kans suuttimet kaput. Menee varmaan koko pata uusiks ku tota metallihileistä polttoainetta on varmaan menny sylintereihin. Tuttu sano et oli huomannu pintä savutuksen lisääntymistä viimeaikoina. Kannattaa varmaan vähä seurata mitä sinne suodattimeen on vaihtovälin aikana kertynyt.
__________________
SLCK #364, HDJ100 2006 HJ-61 1989 ex |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Voiko olla mahdollista et gen2 kampiakseli on taka stefan kohdalta 90,4mm kun ei tunnu löytyvän kun 91mm stefoja vai onko kaverilla vaan huonot mittalaitteet
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ettei olis 80x96x9mm, ainakin 92vm. 2.5 dieselissä on varaosanumeron mukaan katsottuna.
__________________
Harbor Cruisers |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Kävin tänään mittaan mikrolla 90.5mm
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kuinka vittumainen on vaihtaa takapyörän laakerit gen2 pajeroon? onnistuuko kotikonstein? ja en jaksa ruveta söörtsillä ehtimään niin mitkä öljyt olisi parhaat tollasen sslaatikollisen auton takaperään? eikös etuperään käy normi peräöljy?
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Riippuu kodista..
![]() Tarviit prässin, johon vetari mahtuu.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Eli laakeri on vetarissa eikä akseliputkessa? ja normiperä öljy käy kytkettävällä lukolla olevaan takaperään?
Tämä helpottaakin paljon. Kiitoksia... nyt vain kikkoja joilla nuo laakerit vaihtaa ku ei tollasta prässiä löydy.... |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Myös tuohon kytkettävällä lukolla olevaan perään vaatimuksena LS-öljy.
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Ihan mahdollinen halkaisija.
4M40 koneessa (2.8) on ainakin yksi varaosanumero tuolla sisähalkaisijalla. Tuohon -96 vuosimalliin tosin löytyi timanttitiskillä heti neljä eri varaosanumeroa, joista sattui oikea kohdalle ensimmäisellä yrityksellä.. ![]()
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jep kiitos Kaveri tilas jostain ulkomailta osat ja kansipahvi murtunu, männän renkaat ylikokoa ja stefat liian isoja Saa nähdä minkä kokoset on laakerit Vaikka piti olla standardi |
![]() |
Luokat |
pajero |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |