![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Köysi ja puomi niin hinattavassa oltava vakuutus. Joko kunnon tai siirtolappu. Dolly AINOA missa hinattavassa EI TARVII olla vakuutus kun on vain kaksi pyörää kosketuksessa maahan. Yksi akseli ennen kun tulee jotain turhia vastauksia. Matti on liittänyt edelliseen keskusteluun trafi otteen kopioikaa se ja pitäkää autossa mukana kun hinaatte. Painot jos ylittää sallitun jarruttoman niin dollyssa oltava jarrut vaikka ei usein näe. Jos kumijousitettu akseli saa tyhjänä hinata 80km/h ja lastin kanssa 60km/h jos jäykkä akseli aina 60km/h. Sitten vielä jos nyt pääteillä ajaa niin ei niin suuri ero jos dollyssa on kääntyvä akseli tai kiinteä mutta jos kaupunki tai kovin mutkaisilla teillä niin kääntyvä akseli. Siinä oli suurin piirtein kaikki mitä oli edellisellä kerralla kirjoitettu.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Millaista autoa ja miten kuormattuna sitä saa ajaa C1-kortilla? | WinChester | Chit-Chat | 66 | 29.01.2017 20:52 |
Miten ja missä saa gen1 pätkä pajeron muutoskatsastettua huoltoautoksi?? Onnistuuko?? | korbimotors | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 23.12.2012 12:53 |
Hiukkavaaran harjoitusalue Oulussa, miten siellä ajamisen kanssa? | Ewerglade | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 13.09.2012 16:01 |
mitä ja miten tekee ton tehostimen berttaan? | Cental73 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 14.07.2007 21:25 |
Mistä saa renkaita ja mitä maksaa? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 26.01.2003 18:21 |