Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 17.02.2018, 19:19
kenppi kenppi ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 18.08.13
Sijainti: Kajaani
Perusasetus

Antaahan vetelysten makoilla kotona sohvalla kattoon räkien. En minä ainakaan koskaan tuollaisia ideologisesti työttömiä tule palkkaamaan vaikka jos joskus työntekijää tarvitsisin. Täytyisi tehdä joku laajempi kartoitus työnhakijoista, jotta saataisiin tietoon ketä oikeasti se työn tekeminen kiinnostaa, mutta ei vain saa mistään töitä tai niitä ei ole. Voitaisiin leikata näiltä vetelyksiltä vielä puolet toimeentulotuesta pois, ja jakaa ne niille keitä työn tekeminen kiinnostaa.

Mitenköhän muutaman vuosikymmenen päästä itketään kun pitäisi eläkettä rueta nostamaan, mutta ei olekaan mistä nostaa

Täytyy itse painaa töitä niin paljon kuin ehtii että jäis perillisillekin jotain kun itsestä aika jättää.

Olen minäkin työttömänä ollut, mutta eipä vain itsellä pää kestä sohvalla makaamista päivästä toiseen. Ratkaisin ongelman ja rupesin yrittäjäksi, eli enpähän ole muiden elätettävä, siis ainakaan verovaroin

Vanha 17.02.2018, 22:19
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kenppi Näytä viesti
En minä ainakaan koskaan tuollaisia ideologisesti työttömiä tule palkkaamaan
Öööh...
Viestiketju on lukittu

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 Ewerglade Chit-Chat 1816 01.01.2014 17:16
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! Rompe1 Chit-Chat 1140 03.01.2013 18:50
Ostettu HALPA, eli lähes ilmainen auto kuningaskulkuri O/M/V Ajoneuvot 6 07.12.2012 12:46
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28
pajeron kardaani ihmetyttää... Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 26.08.2009 17:55

Sivu luotu: 16:39 (GMT +2).