Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja uteiN_H
Tarkastaan säädöt jos itseltä ei onnistu.
Eikä vikaa maalaisjärjellä löydy.
Ensiöpuolella pitäis aina kiertää vähintään yli 80 asteinen normisti yli 90 asteinen värjätty kaukolämpövoimalan piiri.
Jos ensiöpuolelta ei löydy noita niin lämmöntuottajan puolellla vika. Tai eristämättömät linjat tai putkirikko.
Toisiopuolelta kaikki sun lämmityspiirit automaattisesti tai manuaalisesti säädettynä.
Ja vaihtimesta pitäisi löytyä merkintä kuinka monta piiriä ja kuinka tehokkaita.
|
Tämähän tässä juuri vähän ahdistaakin kun olen ammatiltani LVI-asentaja ja pitäisi tietää edes jotakin mutta kun ei ole kyseistä hommaa tullut tehtyä juurikaan työkseen ja edellisestäkin kerrasta on jo 15 vuotta.
Oumanni tuolla säätelee laitteistoa. Mulla on oikein ohjeetkin suomeksi mutta ei siltikään saa sieltä mitään tarpeellista informaatiota. Paikalliseen lämpölaitokseen on otettu yhteyttä ja he seuraavat nyt tilannetta etäyhteyllä. Lupasivat tulla käymäänkin.
Kyllähän tälläinen ongelma on saatanasta kun mitään ei oikein voi tehdä itse. Toisaalta taas sitten kun toimii niin onhan tuo systeemi vaivaton.