![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Samainen henkilö sai aikaan tämän ketjun, mutta ainakaan vielä ei ole tehty muutoksia sääntöihin- > https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=151740 .
|
|
|||
|
|||
![]() Ei ehkä pitäis puuttuu tähän topicciin....
Mutta kuitenkin...
Kaikki ei satu samaan muottiin...... Eikä kaikkia voi yhtäaikaa miellyttää.....eikä vihastuttaakkaan.... Ja sääntöjä kiristimällä taikka kepillä ei saa kun pesäpallomailaa takasin..... Mun mielestä sääntöjen puitteissa jokainen tehköön mitä haluaa..... Korjatkoon vaikka kaikkee perseestä perämoottoriin..... Ja myyköön romunsa vaikka mutteri kerrallaan jos joku ostaa..... Ja tästähän k.o nimimerkin osalta ei ainakaan mun mielestä ole kysymys. Kaikki myynnissä olleet romut ja aarteet on kokonaisuuksia ja hyvä niin. Ja valittajille...... Taitaa teillä olla jännetupintulehdusta hiirikädes...... Pysykää Palstalla...eikä "huonoilla" sivuilla...Tai vaihtakaa ainakin Palstalla vierallessanne sitä "hiiri" kättä....tai keskittykää eläviin paremman sukupuolen edustajiin... ![]() ![]() ![]() Niin pystytte pyöräyttään sitä hiiren pyörää tai siirtään pointterii.... ![]() ![]() Viimeksi muokannut uteiN_H : 25.01.2018 22:14 |
|
|||
|
|||
![]()
Olipa taas asiallinen kaveri palstalla lukekoon oma tarinansa ennen kuin ottaa kantaa
|
|
|||
|
|||
![]() Sorry...Itsehän mielipteitä kyselit.
Ei se ole hullu joka pyytää......
Yleensä "hullut" on mukavia...... Ja joskus voi saada puoleenhintaan.... Ja se on tyhmin joka antaa itsensä tulla huijatuksi...... Ja tää on mun mielipide. Eikä se siitä miksikään muutu. Ja kokemuksista......Niitä mulla ei oo....... Onks sulla? Jos on niin kerro suoraan......niin muutkin saa tietää..... Lopuksi..... Tän topicin avaaminen menee ainakin multa ohi hyvän "etiketin" rajan...... Ajattelitko mitä romujen/aarteiden myyjä susta ajattelee... ja kuinka paljon se sinusta pitää...... Viimeksi muokannut uteiN_H : 25.01.2018 23:28 |
|
|||
|
|||
![]() Silti......Lainaus:
Kaveri voi myydä omia henkilökohtaisia romujaan tai aarteitaan yrityksen numerosta jos hänellä on käytössä ns. verotettu puhelinetu yrityksestä. Ja mun mielestä tähän puuttuminen on vaan kyseisille myyjille myyntinumeron vaihto prepaid liittymään numeroon...... Ja tää kun ei oo niin helppoo miltä se näyttää....... Ainakaan mun mielestä........eikä ehkä ylläpitäjänkään....... |
|
|||
|
|||
![]()
Minä kävin itse hakemassa tavarata kyseiseltä henkilöltä tässä syksystä ja turisin hänen kanssaan pitkän tovin,Ei hän mitenkään muista poikkeava ole ja tavaraa on mistä myydä.Nämä mitä on myynnissä ovat kyllä aiheeseen jotenkin liittyviä joten antaa hänen myydä.
|
|
||||
|
||||
![]()
Onko myös epäilyttävää että kyseisellä nimimerkillä on myös paljon harrastukseen liittyviä ostoilmoja?
|
|
|||
|
|||
![]()
Tulihan vastaus kysymykseen eli kaveri luotettava toimittaa tilatut maksetut ja paikanpäällä joku käynnyt eli kaveri ei salaile. Tostahan oli kysymys kun juuri oli toinen palstalla myyvä kaveri joka oli niin salainen eikä toimittanut maksetut. Kiitos viimein vastauksesta.
LOPPU! |
|
|||
|
|||
![]()
Tavara on sitä mitä pitää samoin hinnat eli pitää minkä lupaa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kaverin kanssa käytiin syksyllä hänen tykönä ja samat tuntemukset kuin savustimella
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Tiedoksi: nimimerkki "Givelä" ei lunasta tilaamiaan tavaroita | osilpi | Chit-Chat | 9 | 21.02.2010 13:25 |
Green Suzuki | Zamppa | Maasturiprojektit | 2 | 29.12.2008 16:28 |