Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 23.12.2017, 22:19
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.566
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty Näytä viesti
Kaikkea sitä tulee tilattua ilman esitarkastuksia! Hyvänen aika miten pitkä on tuo kauan vieroksuttu ja turhakkeeksi moitittu (minä) valaisin. Ikinä en voisi kuvitella asentavani mitään niin kutsuttuun Mikki Hiiri asentoon (kuvassa alustavasti), vaan kaikkien ulokkeiden pitää olla oksistolta suojattuina järeämpien rautojen turvassa! Joutunen uusimaan aikaisemman asennukseni koskien ilman sisään johdatusta moottoriin.
Onhan noi turhakkeet aika järeää alumiinia kuoreltaan, että jossei ny ihan ikihonkia vasten niitä hiero, niin eiköhän se katolla pysy. Itekki noita kattellu välillä, mutta onneks tullu kuitenkin "järkiinsä" ennen ostopäätöstä..!
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate

”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitähän löytyy loukusta? Bj Andy Chit-Chat 8 12.08.2015 02:49
Mitähän verottaja ajattelee.... jyrden Chit-Chat 15 26.01.2013 14:17
Talavi ja liukkaat tullee .. arsenix Tekniikka & Jutustelu 20 25.02.2007 20:46
Mitähän sitä tekis? Nerd-O Chit-Chat 29 27.11.2005 22:08
Mitähän mahtaa... Latekki Tekniikka & Jutustelu 20 14.10.2005 11:45


Sivu luotu: 13:06 (GMT +2).