Mitä veikkaisitte "vian" aiheuttajaksi vuosimallin 2000 Volvo V70 mk1 RN koneiseen (siis 2,4 vapari bensa uudemmalla tekniikalla). Jos tota joulun pyhinä koittais tutkia.
- Ei moottorin vikavaloa
- Uudet tulpat ja polttoainesuodatin , ennen uusia tulppia teki myös sellaista että jos rullasi vaikka kolmosvaihteella liikenneympyrään 1500rpm tai alle niin kun painoi kaasua auto nykäisi parikin kertaa hyvin voimakkaasti ikään kuin sytytyksen katketessa hetkellisesti
Monesti ajaessa kun rullaa ilman kaasua vaihde päällä ja painaa kytkimen pohjaan pienemmälle vaihtoa varten kierrokset kippaa johonkin 500 kierroksen tienoille, joskus allekkin ja siitä sitten neula pomppaa kompensoimaan tuon lähes sammumisen. Ja joskushan se sitten ihan sammuukin tuohon. Paikallaan polkiessa ei tuota saa aikaiseksi vaikka vinguttaa 5000 kierrokseen ja löysää kaasun kokonaan niin silloin tyhjäkäynti asettuu ihan tasan sinne 800 päälle. Ja toimii se ajaessakin varmaan 50% ajasta ihan normaalistikkin. Mutta tuntuisi vaan olevan jonkinlaisena rajana että jos vaikka viitisen sekunttia rullaa ilman kaasua niin tekee tuon kippaamisen. Taas sitten jos painaakin rullaamisen jälkeen vain kaasua niin ei tule mitään viiveitä tai pätkimistä. Vedot on tallessa ja lähtee tosi hyvin käyntiin.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Viimeksi muokannut Luoppis : 18.12.2017 15:14
|