![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]() ![]() Vieläkään ei ollu hitsikoneeseen kaasua, eilenhän se loppui. Joten nelivetoharrastaminen piti suunnata jeepillä driftailuun!
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Alkaa hahmottuu. Pitää saada auto pois tuolta ahtaasta välistä kun rupee asemoimaan noita väliputkia joita on teipinpätkillä hahmoteltu. Että näkee paremmin. Ja pyöränkaarta voi joutua muuttamaan tai sitten ei.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Perhanan hyvä idea!
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Meni viikonloppu vituiks autonrakennuksen suhteen, mut tänään kerkes parituntii näppäilee töiden jälkee. Tää on jännä projekti kun visioita alkaa tulla tehdessä enemmän ku kerkee toteuttaa..
![]() ![]()
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Sehän pullistu. Mielenkiinnolla jään odottelemaan kuinka verhoilet ton
__________________
T: Harri |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Eiks tota lokarinkaarta kannattas pullistaa nyt samalla?
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Sitä peltikylkeä oli siis pullistettu jo aikanaan. Katotaan löytyykös jotain kuvaa aiheesta.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Mixe pitäis verhoilla? 🙄
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Kait toi menis tollasenaankin sit ku kaikki putket on paikallaan ja valmiina. Teräviä kulmia ei oo jne joten ois varmaa leimakelponenkin. Mut visio oli pellittää putkien välit, niin että pelti on noin putken puolivälien kohdilla. Noin seitsemän erillistä panelia. Pulteilla kiinni varmaan pikku korvakkeisiin. Eli puuhun nojatessa otttaa vaan putki kiinni, ei pelti. Pitää fundeeraa tota vielä kun homma etenee.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Just ajattelin samaa.
Laita takapushkuri paikalleen ja sit vedät siitä takavalonsuojasta pari putkee sinne/tänne tai jonnekki, suojaava paksu maali päälle ja eikun metsään.
|
|
#11
|
|||
|
|||
|
Niinpä, mutta kun tapana on ollut
__________________
T: Harri |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Aika pätevältä vaikuttaa, saa autoon sopivat muodot tuolleen ja hyvää suojaa kyljille.
Lainaus:
Eihän sulla kesällä yleensä ole koppa päällä takaosassa
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#13
|
|||
|
|||
|
Tukeva tulee,,,,, mutta, se paino ?
|
|
#14
|
||||
|
||||
|
Nuo saumattomat ja saumalliset vesijohtoputket painaa 40-50mm:n halkaisijoissa n.2,5-3kg/ metri. Onhan se vähän lisäpainoa, mutta ei siitä mitään katastrofaalista tule ainakaan minun mielestäni.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#15
|
||||
|
||||
|
Joo, muutama kilo 2500-3000kg autossa. Ton kyljen mitta on vajaa pari metriä, noita osia on ihan kevyt pyöritellä käsissä ja toi isoin putki tossa keskellä on teipillä paikallaan ennen heppausta. Apukuskin kaljat painaa enemmän kuin nuo putket.
![]()
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
|
#16
|
|||
|
|||
|
Kestää nuo kyljet kovaa käyttöä, ei jatkuvasti tarvi oikoa !
Hyvä tuosta tulee. Mielenkiinnolla seuraan, kun itsellä on samanlaisia korjauksia tulossa.. |
|
#17
|
|||
|
|||
|
Jokaikinen gramma on tärkeä Fykkösissä, muttei ehkä täällä.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| blazer 6.2d | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.08.2007 20:24 | |
| M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
| O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 | |
| M:Blazer 6,2D | ari | O/M/V Muut | 0 | 16.02.2004 19:26 |
| m blazer k5 | O/M/V Muut | 0 | 11.02.2003 16:37 | |