Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67
Mulla ollut kans paketteja tässä vuoden sisällä jotka on tullu ulkomailta ja maksettu ovelle toimitus, täällä päässä niissä toimituksissa missä osapuoli on ollut posti, ovat vaan härskisti pistäneet lapun postilaatikkoon eivätkä ole edes yrittäneet toimittaa tuolta tienposkesta ovelle. Mistä tiedän? No, lunta kun on maassa niin näkee ettei ole auton eikä kengän jälkiä ja olen vielä ollut kotona kyseisinä päivinä. Siitä kun soittanut ja valittanut niin tarjonneet korvaukseksi postimerkkivihkon kun jouduin tekemään erikseen noutoreissun kymmenen kilometrin päähän. Ja tämä tapahtunu useamman kerran.
Ja tossa syksyllä viimeksi ostin Freekkuun bensapumpun ym. ja lähettäjä oli laittanut tulemaan postiennakolla. Kadottivat jonnekin paketin eivätkä löytäneet sitä. Olivat kuitenkin korvanneet jotain lähettäjälle, mua tietysti korpee kun en saanut osia 
|
Ihme paskaa kyl.

Mut miten ne selitti sen, että eivät olleet edes yrittäneet käydä ovella ja väittivät silti käyneensä? Ja sit se vielä hyvitetään postimerkeillä, eikä esim. tuomalla sitä pakettia sinne minne pitikin? WTF!?

Ei mullakaan viimeksi muutossa postin kulku kääntynyt uuteen osoitteeseen sinä päivänä kuin piti, sitten ne selitti asiaa sillä, että he eivät jaa kyseiselle alueelle vaan alihankkija jakaa. Kysyin sitten, että lukeeko alihankkijan autossa Posti (kun satuin kuitenkin olemaan just tyhjentämässä vanhaa kämppää sinä hetkenä)? Ei kuulemma lue. Sitten olivat ihan ymmällään ja tyrmistyneitä, kun kerroin että pihassa kävi kyllä ihan Postin itsensä teksteillä varustettu auto.
Ihan sekasis koko pulju. Muistan meinaan tapauksen, kun Postin auto ajoi pyörätiellä ja joku oli postannut kuvan lehteen, niin Posti selitti asiaa, että on alihankkijan auto, ei heidän. Nii että koittais nyt päättää lukeeko niissä autoissa vai ei.