![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Ja mulla oli kamasan sarja, räikät ihan paskoja.kokoajan hajos.takuu ihan perseestä, ei saa uutta vaan lähettää korjattavaks. Kyllästyin ja en ole enää vieny takuusee.
|
|||
|
|||
![]()
Poitsu osti Bachon sarjan motonetistä kampanjan aikaan jotain 160€ hintaan, ihan pätevä sarja ja takuu toimii minusta hyvin. Vein nimittäin samalla reissulla 20 vuotta vanhan rikkinäisen räikän ja uusi tuli tilalle...
|
|||
|
|||
![]()
Bilteman vehjeksillä itse yleensä värkkään. Niissä kymppivuoden takuulla myytävissä hinta ja laatu aika nätisti kohdallaan. Vanhimmat kalut kuitenkin omassa pakissa täyttävät kohta neljännesvuosisadan. Takuuseen olen saanut viedä pikkuräikän. Melkein kymppi oli silläkin jo ikää hajotessaan.
Noissa valmiissa halpissarjoissa pihdit on usein ollut aika kuraa, samoin meisselit. Itse olen haperoon kasailemassa suppeaa työkaluvalikoimaa. Erikseen pienehkö 3/8 hylsysatsi, omaan pikkuboksiinsa pihdit, meisselit sun muut. |
|
||||
|
||||
![]()
Tämmöinen on minulla palvellut mainiosti just tuossa tarkoituksessa ainakin 5 vuotta jo. Mitään ei ole hajonnut työkaluista eikä kadonnutkaan🙂
www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Tyopenkki-ja-sailyttaminen/Tyokalupakit/Tyokalupakki-85-osaa-2000034918/ Siitä nyt en kyllä ihan takuuseen mene, onko edelleen täsmälleen sama sarja tuo. |
|
|||
|
|||
![]()
Täälläkin ikhn 159€ sarja, hyvä perus sarja. Meisselin katkasin väärinkäytöllä ja jatkovarren kulman myös. Nuo salkun lukot hajos äkkiä kuten aiemminkin todettiin. Hylsät ja räikät on kestäny semi kovaa väärinkäyttöä kuitenkin
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Autossa kulkee Bilteman "tee se itse" setti, eli sellanen vähän hempula alumiinilaukku johon keräsin kaupasta (ja osin kotoa) perussetin työkaluja ja muuta tarvittavaa. Kokonaishintaa en laskenut mutta 150 e hintaluokassa liikutaan. Tekee tehtävänsä vallan mainiosti, noi Biltsun kamat on sellasta harrastelijan perustasoa. Joku voisi harmistua kun se pakki vähän ajossa kilisee siellä takaboksissa mutta mua se ei haittaa.
|
||||
|
||||
![]()
Näytti olevan Motonetissä Bahcon laukku tarjouksessa 99€ kun kävin sunnuntaina pikaiseen Muuralan kaupassa.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nelivetoa ostamassa | AndersReisen | Tekniikka & Jutustelu | 50 | 26.11.2010 12:02 |
Pajeroa ostamassa | Appari | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 24.04.2006 23:22 |
plaaaaatseria ostamassa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 09.06.2003 08:36 | |
Nokialaista ostamassa | Jarze | This And That | 4 | 07.01.2003 11:37 |
vetteä ostamassa!!!need help! | forssi | Yleiset | 0 | 20.06.2002 16:40 |