![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Minä+avec syödään. Onko kuljetuskalusto minkälaiset tilat?
|
|
|||
|
|||
![]()
Mari & Jari messissä
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tulossa mukaan ja toivottavasti saan apparin kyytiin eli syömässä kaksi henkilöä.
Jos iltaloma-anomus menee läpi niin jään myös yöksi :-)
|
||||
|
||||
![]()
Yks syöjä ja apinaks tulossa ja kuskina illalla kuulema..
x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x Kahta en vaihda, neloselta ykköselle ja vauhdista pakille. En juo uskonnollisista syistä... Vaan ihan muista syistä. https://www.youtube.com/channel/UCf7...qzW7i8mdpHyLWQ ISORY SLCK #556 |
|
||||
|
||||
![]()
Ketä lie tähän asti ilmottautuneita?
********************************************** ------------------------------------------------------------- Itä-Suomen Offroad Yhdistys ISORY Ry ![]() ------------------------------------------------------------- ********************************************** |
|
||||
|
||||
![]()
Kaikki yllä ihtesä ilimineeranneet on ruakailijoita. En ole vielä tehny osallistujalistaa tähän ketjuun, tulee sekin jahka pääsen palstalle jollain muulla härvelillä kun kännykällä
|
|||
|
|||
![]()
Minun pihalle mahtuu,ja kylätalolla,missä on ruokailu on hyvä piha
|
|
||||
|
||||
![]()
Ajoalue ja ruokailupaikan tiedot päivitetty ketjun ensimmäiseen viestiin.
Ruokailijoille maksuohjeet samassa viestissä. Ruokalijoiden ja yöpyjien lista samassa viestissä. Yöpyjiä kylätalolle mahtuu n. 20henk. (omat patjat ja makuupussit mukaan) Ruokailuun on aikaa ilmoittautua 15.11 asti. Itse ajeluihin ja illanviettoon ehtii mukaan ilman ilmoittautumistakin ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tulossa syömään....... ja mitä muuta riippuu autonkuljettajasta
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Minä
J. Muona P. Muona eli 3kpl syömään ja yöks
********************************************** ------------------------------------------------------------- Itä-Suomen Offroad Yhdistys ISORY Ry ![]() ------------------------------------------------------------- ********************************************** |
|
||||
|
||||
![]()
Syömään tulossa minä, Tapsa ja Mika eli 3henkilöä.
Jos saadaan patrol valmiiksi, niin tullaan ajamaan... |
|
||||
|
||||
![]()
jos vielä ehtii ruokailuun niin 3 kpl Talvela lisää. Juha, Jarno, Erno
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Isory tapahtumat 2017 | Pöyski | Tapahtumat | 10 | 16.10.2017 15:38 |
2017 CUP 3/5 4-6.8.2017 ZoneSuunnistus 2017, Ilmoittautuminen avattu. | Ewerglade | Tapahtumat | 72 | 18.09.2017 13:20 |
9.9.2017 Isory Destruction derby Sponsored by BAHCO | Pöyski | Tapahtumat | 96 | 11.09.2017 19:50 |
ISORY:N VUOSIKOKOUS 16.2.2017 | sakari65 | Tapahtumat | 1 | 09.02.2017 09:25 |
MMC:n pikkujouluajot 30.11.2013 | Volvoton | Tapahtumat | 87 | 25.12.2013 16:40 |