Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 07.03.2005, 16:23
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Terce vaan kaikille!

Nyt kun olen kohta vuoden ollut ilman rakasta volvoani (snif) alkaa taas
off-road kärpänen pureksimaan...

Suuressa hulluudessaan ovat liikaa venäjän mutaa nähneet aivoni saaneet
"loistavan" idean seuraavasta offi-pelistä.

Yöuniani häiritsee visiot kuvankauniista GAZ66 maastokuorma-autosta.

Nyt kaipaisinkin hieman kommentteja ostoksen viisaudesta (noh okei okei älyttömyydestä sitten)

Lähinnä kiinnostaa tuon kuvankauniin rakkineen eteneminen ja varaosien
saatavuus...

Lukot siinä lienee vakiona, joten jonnekkin vissiin kuitenkin etenee.
Kokemusta on jo tosiaan C303 kyydistä, elikkä kamelilla ratsastus on verissä... Lienee yhtä kiikkerä kuin volvokin...

Jos tosiaan tuommoisesta ihanuudesta jollain on kokemuksia, niin kirjoitelkaapa!

t: Pasi
Vahva käsitys kyydissä istuneelta/vierestä seuraaneelta on ettei siinä ole lukot kuin ovissa jos niissäkään. Vinssi muistaakseni on aika jytky. Muuten peli on aika iso lahna ja vaatii "hieman" enemmän ajotilaa kuin normi kokoiset maasturit. Ryssä v8 tuntui pelaavan yllättävän hyvin ja ongelmitta ainakin kyseisellä ajosessiolla mutta aine sille varmaan maistuu paremmin kun länsi v8 moteille. Hankinta hinta tuskin kyllä tulee ongelmaksi joten siinä mielessä varmaan kiva lelu.

www.G-69.tk - www.pahama.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LJ:hin jouset ja lukot haaveissa... Dojo Tekniikka & Jutustelu 15 11.05.2005 19:25


Sivu luotu: 02:59 (GMT +2).