Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 09.10.2017, 21:23
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 3.019
Perusasetus

Vanhassa Mersussa oli lussu laturi ja sitä piti silti hehkutella paljon. Siinä ei useimmat akut kestänyt kovinkaan pitkään.

1998 Hiluxissa invertterin ledejä katsoessa olen huomannut, että joissain tilanteissa se pyrkii lataamaan aika kovallakin jännitteellä (onkohan tässä jonkinmoinen kylmällä ilmalla latausjännitteen nosto) kun olen saanut invertterin vinkumaan jossain tilanteessa ylijännitettä. Akkuja on riittoisasti ja akut on kestänyt mukavasti. Jos latausjännite olisi kovin paljon kovempi, niin invertteri olisi sitä mieltä, että ylijännitteellä ollaan. Laturi on silti tässäkin sen verran lussu, että harvoin jaksaa pitää kovin suurta jännitettä jos akkuja on tullut tyhjenneltyä tarpeeksi. Akkuja yli kolmensadan ampeeritunnin edestä kun niitä on yhteensä kolme.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Exide em1000 agm akku tapsa4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 19.04.2017 07:02
uusi akku, tavallinen vai agm? allu-85 Tekniikka & Jutustelu 3 19.01.2013 15:22
hj61 ja hj60 takaperä onko sama välitys jpee90 Tekniikka & Jutustelu 1 12.05.2012 00:45
Kitkalukko ja tasauspyörästön lukko sama asia? Tekniikka & Jutustelu 12 09.02.2007 22:32
onko 2.3 ja 2.5 pajerossa sama kampiakseli? pallero Tekniikka & Jutustelu 3 21.11.2006 13:55


Sivu luotu: 18:24 (GMT +2).