Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.03.2005, 21:35
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.579
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Tällä hetkellä alla on nuo aiemmin hehkuttamani Bridgen AT:t (693?)
Hyvältä tuntuu, antaisin ehkä arvosanaksi 8,5...
Varsinkin loskassa toimii paremmin kuin BFG.

Vaaleessa oli/on BFG:n AT:t, hyvin niilläkin pärjäs ihan normitoiminnalla talvisin. Olisko 8 mitään...
Bridget kumminkin vähintään ton puolikkaan paremmat, umpihangessa ei vielä ole vertailua suoritettu.

Nastarenkaalle en anna paljoa arvoa, koska henk.koht pidän nastarapinaa harmillisena, enkä katso niitä tarvitsevani.
Pito varmasti parasta, mutta silti


Life sucks, then you die...
Quotetus omaan viestiin...hmmm.
No ,kumminkin.Nyt sitten kokeiltu noiden Bridgekumien lumipito, hyvin tuntui menevän kohtuullisessa keväthangessa.Eikä tarvinnut mennä hapella, paikaltaankin lähti ihan jees.Tuolla reissulla näytti olevan ainakin yhdessä D90:ssä samanlaiset kumit, sekin puutui vasta kun rupes ilmeisesti akselista kantamaan.
Eli 8,5 pysyy.

Life sucks, then you die...

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Maasturin korottamisesta.. makkus Tekniikka & Jutustelu 9 21.09.2006 21:28
Maasturin kaksoiskansalaisuus offroadjouni Tekniikka & Jutustelu 14 26.04.2006 09:55
maasturin välitykset Tekniikka & Jutustelu 17 05.03.2006 22:29
ostaisitko "maasturin"? arsenix Chit-Chat 21 21.10.2005 07:52
O:maasturin vanteet!! Wago-78 O/M/V Muut 0 20.10.2003 21:19


Sivu luotu: 18:03 (GMT +2).