![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kasvavalla mielenkiinnolla mieki tätä reissukertomusta oon seuranna ![]() Ne taitaa vaan nää nykypäivän salaseurojen reissut olla niin piilossa piettyjä, että ei niistä passaa kertoilla etes jäläkikätteen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Samoin on tainut käydä niiden uusien ajoalueiden kanssa. Rupesit niitä tormakkana hoitamaan, kun miun vauhti asiassa ei riittänyt. Salassako niillä käyt ajelemassa, kun ei ole kutsua kuulunut? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Ja siis tuo ajoaluehommahan ei liity tähän mitenkään, mutta koska jytyllä meni nyt herne nenään niin minunko se pittää niistää pois?
____________________________________ "Jos se on ehjä, se on minun. Jos se on rikki, se on meidän." -ISORY- Viimeksi muokannut Pöyski : 21.09.2017 09:49 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Salaseurat ei liity mitenkään tähän. Et sitten saanut yhtään mittään ajoalueita. Vai saitko? Herneistä en tiijä, mutta 100....................... jätin vähän sanomatta |
|
|||
|
|||
![]()
Hekul lille (no kullille) tiedoksi ta infoksi ja vähän kysymyksiäkin siinä ohessa.
Mäyriksellä (ehkä tiedät mikä se on, jos et kysy viisaammiltas) Oon ajanu ihan mainostarkoituksissa Venäjällä noin 12- 15 000 km ja kitunu siinä vitun metelissä ja kuumuudessa monia reissuja. Monta hienoa reissua oon tehny, koska on ollu hyviä ihmisiä, jotka ymmärtää miunlaista vanhusta. Missähän kaukana sie oot käyny? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Tästähän on kehittynyt jännittävä retki
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Toivottavasti lopetit! (Ei tarvitse vastata).
|
|
||||
|
||||
![]()
Mitä sie minnuun sen vihas kaajat, tule kysele niistä ajoalueista jossai ihan muualla ko täällä ämpyttämällä? Oonko jiänä sulle jottai velekaa vai mikä se nyt nuin ahistaa?
|
||||
|
||||
![]()
Popcornit loppuu koht,hienoa spekulointia varmasti hyvästä reissusta..
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Mie kettään vihhaa.
Ite halusit hoitaa asiat . Et hoitanut. Ei ahista siun tekemättömät. Et oo velekaa mulle. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Syys Trial Raisiossa 16.9.2017 | sirP | Tapahtumat | 42 | 25.09.2017 06:57 |
2017 CUP 3/5 4-6.8.2017 ZoneSuunnistus 2017, Ilmoittautuminen avattu. | Ewerglade | Tapahtumat | 72 | 18.09.2017 13:20 |
MOC Offroad-suunnistus 2017 25.-26.8.2017, Mikkeli (cup 4/5) Kisa ajettu | WICCE | Tapahtumat | 51 | 30.08.2017 10:05 |
14-16.7 2017 FJDC:n Kesätreffit! | ImacInnes | Tapahtumat | 12 | 13.07.2017 18:02 |
ISORY:N VUOSIKOKOUS 16.2.2017 | sakari65 | Tapahtumat | 1 | 09.02.2017 09:25 |