![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kiinnostaisi jonkinlainen tarkempi selostus vinssinarun juoksutuksesta/vinssin asennuksesta, ilmeisesti naru kulkee silmukoiden kautta takaa eteen tuossa 11.9. laittamassasi kuvassa ? Jos jaksaisit jossain välissä laittaa vaikka kuvasarjan vinssiltä kitaan asti eli kuinka toteutit sen. Miettinyt samanlaista viritystä itselleni. Miksi muuten ajattelit laittaa vesijohtoputken ohjureiden väliin...tulee mieleen jos sinne tukkoutuu esim kivi tai muta jäätyy talvella putken sisään...vai tarkoitatko jotain putken puolikasta suojakuoreksi...?
Viimeksi muokannut Ara : 18.09.2017 09:26 |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Instagram: TemmiTiimiMotorsport Facebook: TemmiTiimi TemmiTiimi MotorSport |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Hyvä kiitos ! Kuvia odotellen sitten ja kerro käyttökokemukset virityksestä kun saat joskus sen testattua eli mikä toimii ja minkä ehkä tekisit toisin.
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Vinssiä
Tässä muutama kuva ja vähän juttua vinssin asennuksesta.
Vinssi pedit on 8mm tavaraa pienillä reuna jäykkäreillä. Näihin poraan vielä muutamat raacinki reijjät. Kita on tehty 47mm höyryputkesta mikä katkaistu keskeltä ja välille hitsattu sopivan leveetä lattarautaa ja kehikon sisälle hitsasin isot ketjulenkit ohjureiks. Kehikko on siis sitä varten että saatiin palkki pysymään umpinaisena. Jakolaatikon kupeesee tein ohjurin tuollaisesta nostolenkistä. Ohjuri on hitsattu 4mm paksuun palikkaan joka on pulteilla jakolaatikon kupeessa kiinni. Etu palkkiin tein kidan tuosta samasta 47mm höyryputkesta jonka toiseen päähän hitsasin rälläkällä muokatun vetolenkin ja toiseen päähä jonkun vanhan laakerin sisäkoolin jolloin sain molemmista päistä pyörtävät ettei naru hankaudu rikki.
__________________
Instagram: TemmiTiimiMotorsport Facebook: TemmiTiimi TemmiTiimi MotorSport |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Lukot tein paineilmalla toimiviks ja tällä viikolla tein sylintereille kiinnikkeet sekä painekatkasialle, paineensäätimelle ja säiliöt tein valmiiks kanssa. Vielä täytyy laittaa virtauksen säädin ja vetää letkut. Kytkimet tulee on/off malliset missä paine liikkuu molempiin suuntiin eli lukko laitetaan paineella päälle ja otetaan paineella pois päältä.
__________________
Instagram: TemmiTiimiMotorsport Facebook: TemmiTiimi TemmiTiimi MotorSport |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Hyvä...auttaa jonkinverran vinssiasennuksen suunnittelussa. Kiitokset !
Viimeksi muokannut Ara : 09.10.2017 10:00 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Paljosti on tullut kaikkee tähänki tehtyä mutta ei oo pahemmin kerinny päivittelemään tätä Topikkka.
Ennen retroo tuli laitettua vähä kaiken näköstä että saatiin sellaseen kuntoon että uskalsi kisaan lähtä. Lisä Valoja tuli vähä joka suuntaan ja ajovalotkin sain paikalleen mutta niitäkin vielä muokattava että on hyvät ja hienot omaan mieleen. Pienen pohjapanssarin tein kanssa nopeesti ettei jakolaatikko menis palasiks rymytessä, tätä vielä jatkojalostan sellai että on koko pohja panssaroitu. Taakse laitoin myös Suzuki vitaran etusatulat ja hiluxin Etulevyt. Takanapaa joutui sorvaamaan ulko kehältä pienemmäksi että sai levyn paikalleen. Retro meni suhkot hyvin siihen nähden että autoon tehtiin paljon parissa viikossa aika kiireesti. Remonttiakin tehtiin ![]() ![]()
__________________
Instagram: TemmiTiimiMotorsport Facebook: TemmiTiimi TemmiTiimi MotorSport |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzuki sj410 offi projekti | Ruusulehto | Maasturiprojektit | 56 | 12.08.2016 18:46 |
H2 offi projekti, kevyesti eteeenpäin. | H2 | Maasturiprojektit | 18 | 02.03.2008 22:28 |
--|| Lada Niva -78 Offi projekti ||-- | Nipa | Maasturiprojektit | 109 | 08.08.2007 21:50 |
M hilux offi projekti | O/M/V Muut | 9 | 16.10.2004 20:15 | |
M:suzuki 413 offi projekti | O/M/V Muut | 5 | 27.09.2004 06:53 |