![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tein pientä laskeskelua verstaalla, että paljonko sitä maalattavaa pinta-alaa on. 250 m2 nyt ainakin... Ohessa pari kuvaa, tuommoista seinää ei halua alkaa pensselillä maalaamaan ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
https://youtu.be/FaxpAVopmKg https://youtu.be/tl0iRbiG0Nw Itse käynyt keskustelua mitä tehdä käytöstä poistuvalle sikalalle, jotta tilaa voisi käyttää muuhun, olin sitä mieltä, että kuumavesipainepesu ensin pyörivällä suuttimella ja sitten keksii lisää toimenpiteitä. Siellä on matala kynnys pestä kun on muutenkin ollut pesu normaalia toimintaa. |
|
|||
|
|||
![]()
Minä hommasin just tuommoisen: https://www.k-rauta.fi/rautakauppa/k...roject-pro-119
Yksi autokatos maalattu, hyvin positiivinen kokemus. Asiallinen kahva, 15 m letku ja painetta ihan kohtuudella. Suuttimia tuli 4 kpl mukana, lisäksi jatkopätkä kahvan ja suuttimen väliin. Nuorempana tuli kesätöissä maalattua taloja ja myöhemmin tiemerkintöjä. Maalityyppejä ja värejä vaihtaessa pitää oikeata liuotinta käyttää riittävästi, ei siinä muuta ihmeellistä ole. Kahvan sisällä on suodatin (eri kokoisia vaihtoehtoja) ja itse suutin on käännettävä. Valinnat taas maalin ja maalattavan pinnan mukaan. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tuubista joitain videoita laitteesta. Itselle tuontapaisella työskentelyä seuratessa jäi mieleen, että tee se itse projekteihin hieno vehje, urakointiin haluaisin vielä vauhtia lisää, jottei henkilönostinta joudu pitämään kuin vähän aikaa. Jos ajattelee niin päin kuinka paljon jengi on kuulemma valmis laittamaan johonkin auton maalaukseen ja kuinka monta vehjettä ja rakennusta tuolla tonnin vehkeellä maalaisi viikossa... |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kyllähän tollasella useita vehkeitä ja rakennuksia viikossa maalaa jos unohdetaan pohjatyöt, suojaukset, loppusiivoukset ja ruiskun pesut. Eli se itse ruiskutusnopeus on loppupeleissä aika pieni tekijä koko keikassa. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Oma yhden ihmisen työryhmäni taas on tyypillisesti tuherrellut metallin maalaamisen ja hiekkapuhalluksen parissa ja siinä taas on jonkinmoinen kiire ollut maalata ensimmäinen pinta ennen yökosteutta. Kiire ei ole tullut niinkään maalaamisen nopeudesta, vaan onko puhallushommat ja pölyjen putsaus sujunut tarpeeksi rivakasti. Maalaukseen jäänyt hyvin lyhyt aika. Joskus taas ruiskutustarvetta on siitä näkökulmasta, että kyseessä ei ole maali, vaan joku puunsuoja-aine, katonpesuaine, desinfiointiaine... Itsellä monesti pensselin apuna on ollut sähköruisku, jolla saa ruiskutettua joihinkin paikkoihin mihinkä pensseli on hankala. Se on siitä kiva, että maalia tulee suht koht hyvin, mutta pitää olla aika ohutta, säiliö on surkean pieni. Tuollainen ruisku mikä nyt on puheena, on siinä mielessä kuin unelmien täyttymys kun se ammentaa maalinsa suoraan pöntöstä. |
|
||||
|
||||
![]()
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään korkeapainemaaliruisku graco | jouni72 | O/M/V Muut | 1 | 29.03.2017 15:33 |
Myydään korkeapainemaaliruisku | ventora | O/M/V Muut | 1 | 22.01.2014 21:20 |
Myydään korkeapainemaaliruisku | ventora | O/M/V Muut | 0 | 01.11.2013 09:19 |
byggmax maalit | jyrze | Chit-Chat | 1 | 05.05.2013 18:58 |
Kyssäriii.... Neon maalit ja OX lukko? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 16.03.2008 12:54 |