Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 26.08.2017, 08:55
JES:n Avatar
JES JES ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.01.07
Sijainti: Sipoo, Finland.
Viestit: 363
Perusasetus

Koneesta on se lämpö kotoisin. Korostuu kesähelteillä. Mulla tunneli voi polttaa kesällä käteen mut ei koskaan talvella vaikka syöttää tankillisen nonstop. Laatikot ei kyl kesälläkään polta kättä jos kunnossa. Ja mulla Teboil täyssynt. Gl4 öljyt. Joillain heikommilla öljyillä voi tilanne olla toinen pitkällä matkalla.
__________________
SLCK #364,
HDJ100 2006
HJ-61 1989 ex
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
vaihdelaatikon rakentelua lazze1 Tekniikka & Jutustelu 3 11.11.2013 22:26
Vaihdelaatikon purkaminen -roadwarrior- Tekniikka & Jutustelu 9 21.04.2008 20:22
suzukin lämpeneminen konstav Tekniikka & Jutustelu 13 19.12.2007 22:04
Ilmaston lämpeneminen .. :---) velikani Chit-Chat 5 03.10.2007 12:46
O: vaihdelaatikon takakannatin -MaTTi- O/M/V Muut 0 08.03.2005 23:25


Sivu luotu: 14:49 (GMT +2).