![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() No voi sun saatana mikä sabotaasi ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Joo!! No nyt parin päivän suhraamisen jälkeen on kaikki litkut tyhjätty huuhdeltu pesty vaihdettu ymym.. ja tankki täynnä uutta, meni viikonloppu siinä
|
|||
|
|||
![]()
Ehkä kannattaa katsoa uudemman kerran ne "kaverit" läpi.
|
|
||||
|
||||
![]()
Joo kovin on erikoisia "kavereita" sinulla?
|
||||
|
||||
![]()
Tähtäimen läpi pitäs katsoa tuollaiset! Mut tää paska poliisivaltio kieltää senkin..
Ja eipä ne kavereitani ole, veikkaan että siel missä auto seisoi niin sen hullu puolveli tai sen pojan ja tuttavien urotekoja! Luuli varmaan että se auto oli sille myyty. Onhan se hullu kateellinen ukko jo yli30vuotta tehny kiusaa mun tutulme,kaikenmaailman pikkuvittuilua vahingontekoa harmia ym,perättömiä rikosilmoituksia ymymym.. Mut eipä sääntösuomessa mitään voi niin saa ite syytteet.. ja tollaset runkkarithan vaan odottaa että tekis jotain ja sitt piiloutuu lain taakse.
|
||||
|
||||
![]()
Se että kun vankilasta pääsee tai päästetään rikoksentekijä lomalle, niin jää vain tarpeeksi pitkäksi aikaa puntikselle ja istuma-aika ja rikokset nollaantuu. Hieno laki meillä
![]() ![]() http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005380023.html Ja "Sami Sinisalot" jatkavat nettipetoshommiaan.
|
||||
|
||||
![]()
Erikoinen ilmiö tienpäältä. Muutaman kerran käynyt nyt vähän ajan sisään tämmöistä. Vastaantulevan auton kuljettaja pitää nenästä kiinni. Joo, tiedän että tämmöinen vanha kuorma-auto ei aina liiku savuitta mutta onko tämä nyt jonkinlainen protesti. Vanhoja autoja, vanhoja kuorma-autoja vai vanhoja dieselautoja kohtaan?
Vai onko jossain piirissä kehitetty uusi hienostunut tervehtimistapa? Autoilijat ovat olleet minulle kylläkin täysin tuntemattomia.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
Ostettu HALPA, eli lähes ilmainen auto | kuningaskulkuri | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 07.12.2012 12:46 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
pajeron kardaani ihmetyttää... | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 26.08.2009 17:55 |